Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 552 ggr
catfoot
0

gissa vem...

som tog mat från min hand ikväll..Varje kväll brukar jag bjuda mina skyggisar på nått gott, ikväll stod skinka på menyn..Satte mig på golvet å sträckte ut min hand, där stod hon, min vackra Troja, hon tog från min hand, å flera ggr. på raken..Jag är så lycklig, annars har jag fått kasta maten till henne för att hon skulle äta…Jippi vi är på rätt väg, tjejen Troja som ingen trodde på, å hennes bror Tudor å jag..Catfoot

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Jenna-Gun
0

Så härligt det låter.

Vi har ju tagit hand om en som blivit skygg ute gela sommarn. Men ska fånga honom i fälla och ha honom inne hos mej här så blir det nog bra.

Lite avis på dej som fått uppleva den glädjen hihi.

Jenna

Simson
0

Som de sa när de klev iland på månen…ett litet steg för Troja men ett stort steg för CatFoot…

Hurra!! Härligt vännen!! Vad glad jag blir att läsa! Tänk att vägen till Troja är genom magen. Som med karlarna…

Mer skinka till katterna. =)

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

catfoot
0

# 1..Va, härligt att du öppnar ditt hem för lila kissen..Så övergiven å så ensam å hungrig..Då kan man inte annat än le, när det finns människor som du, vet att du fixar detta med glans..Kram till dig Jenna från oss Catfootare

OT/Snyggt ....

catfoot
0

#2..Du är för härlig Simson, du får mig att skratta mitt i allt..Visst du har så rätt, ett jättesteg för mig men ett pytte för Troja…Men vi går åt rätt håll…Älskar dessa små knytenKyss…..Kram Catfoot

OT/Snyggt ....

Kittekatten
0

Härligt!Skrattande

essut50
0

Förstår vilken lycka du känner. man blir så glad för det minsta.

Lycka till.

Jenna, vad bra att du ska ta in katten..

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Puma77
0

Våra Tudde Luddar minsann. Kul att det är så bra framsteg också;)

//Pia

Sidentass
0

Men åhh..så härligt Catfoot..kan riktigt känna din glädje ända hit!!

Nu lär hon sig mer o mer förstå att mattes händer inte är farliga..tvärtom dom är smeksamma o innehåller ibland en godisbit också:-)

Fagddu
0

Vad mysigt! Skygga hittekatter är speciella :)