ot En tanke

Ja här kommer en tanke till, och en kram till!
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Tänker oxå på dej.

Massor med tröstekramar även från oss! Hoppas du orkar dig hit igen!! Vi saknar dig!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Tänker också på Maggan och den sorg och saknad hon får bära.
jag vet att maggan har det svårt just nu. pratar med henne varje dag. ska ta med henne till sigtuna på söndag. då är det marknad. så hon får något annat att tänka på.
Maggan finns i mina tankar med och jag sänder också en cyberkram.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Skickar massor med kramar jag med… och tänker många tankar på både henne och Timjan
skickar också en bamse kram och hoppas att du är tillbaka så snart du känner att du orkar.
Skickar många kramar från mig och Sarah. Tänker på dig och Timjan.
Massor av kramar!

också här tänker jag en hel massa… bra att du tar med henne ut i morron Solveig…. du har många många som tänker på dej Maggan!
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Har tänkt så mycket på dej Maggan de sista dagarna..
tack för alla era kramar, dom värmer, vet att vi är så många som i år fått se våra katter bli kattänglar, alldeles för tidigt, och sorgen man känner, ljuden man hör, min lill Felicia som var Timjans "mamma" är så sorgmodig, och stillsam, 10 år, men kan rejsa runt, nu ligger hon stilla, och väntar, tittar mot ytterdörren och frågar mig med blicken, kommer min bebis snart, har ju tvättat Timjan varje dag, sedan Timjan kom som 1 åring, och Flisan då 6 år, slängde sig över henne, med alla sina uppdämda moderskänslor, och Timjan älskade det, vände och vred sig så allt blev tvättat, även fast Timjan växte upp, och blev lika stor, så var ritualen densamma, tvätt, och skrubb, hur ser du ut , unge, måste slicka av här, och här…Beata är inte den undergivna bli slickade typen, däremot fräser hon inte ifrån nu, som förut, och även Timjan fick nosa på henne nu, under sin sjukdomsperiod, inte innan
Maggan47

Tänker också på dig!
Många tröstkrammar
#14 Skickar också värmande tankar och tröstande kramar. Som mångårig kattägare vet jag vad du går igenom.
Katter kan få så fina vänskapsband med varandra och de lider också när en kär vän går bort.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
*kramar om*

Kramar……………………..
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna