OT- Stå på er....
Annars så gör någon annan det……
Som jag skrev i en annan tråd, så skall jag in på datortomografi i morgon. således har jag svältit i tre dagar och som grädde på moset, så har jag idag haft sån där mysig laxerdricka, plus tvång att dricka så mycket så jag nästan storknar.
När klockan var 3, då ringde de från Uddevalla. återbud. JAg blev förstås hysterisk, likaså min sambo, som faktiskt är bekymrad för att jag är så skrinn som jag är och dessutom inte får äta…. Han blev topp tunnor… Jag sa till dem, att NÄÄÄ, jag tar inte detta…. Jag gör icke om det här igen. Så de skulle ringa om.
Tänk om jag hade varit en snäll timid person, så hade jag gett med mig! Nu gjorde jag inte det. Så jag fick en tid på Näl i stället en timma senare. Lite längre att köra, men det spelar ju ingen roll!
Som sagt, stå på er , annars så gör någon annan det!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Heja Gunilla!
Vi behöver fler fräskatter som du! Själv är jag en riktig mes, o låter för lätt andra trampa på en..önskar dej all lycka nu hos läkaren!!
Jag är nog också mer som #1 men visst det går till en gräns sn kommer vildkatten i mig fram och mina ögon svartnar. Hur n blå ögon kan svartna, men det går;) Dock så tar det ibland alldeles för lång tid så ajg får finna mig i saker och orättvisa.
Men bra gjort Gunila. Sen kan du äta riktigt mumsigt.
//Pia
Heja Gunilla! Bra att du stod på dig och lycka till i morgon
Kraaaaam
Tack vänner. Är totalt urlakad och utsvulten nu, ska ta nästa läckra laxershot om en halvtimme. Sen blir det jätteroligt igen i tre-fyra timmar….
Ville genom detta bara säga, att det lönar sig inte, att vara snäll! Fräs ifrån, annars så får ni aldrig något gjort!

när det gäller sjukvården måste man nästan vara frisk för att orka vara sjuk…med det menar jag att det är så många som blir förbisedda o behandlade som sk#t för att dom inte kan,orkar el vågar stå upp o kämpa för sina rättigheter!HEJA GUNILLA!!kram.sandra

Hoppas allt går bra i morgon och tur att du fick tid tidigare, att svälta i tre dagar låter inte kul alls..lämna återbud,,vad tror de på sjukhuset ,att det är ett rent nöje att inte få äta…
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Det är riktigt - man måsta visa var skåpet ska stå i dessa lägen. Fräskatter behöver vi bli lite alla till mans tror jag. Skönt att det ordnade sig till slut med tiden.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Hehe, ja nu löper jag amok mellan daton och toan… Man får dricka klar dryck. Så jag ska ta mig en folköl! Gissa om det kommer att snurra runt nu när jag inte ätit sedan i måndags

De är redigt Gunilla stå på dej!