BLU -RAY
Läste på Djurhjälpens sida att:
Omvår**dnadshem hittats till Blu-Ray! HURRA ÄNTLIGEN!
Äldre något grånad gentleman med stor integritet som levt på livets skuggsida.De tuffa åren som hemlös har tyvärr gett mig lite stela leder och ett och annat ärr.Jag gillar mysiga hemmakvällar och dagar, god mat, korta skogspromenader och lagom med kel.
**
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Å så härligt! Denna "herre" har verkligen satt sina spår i hjärtetrakten på mig! Vad roligt om han får ett eget hem!!
Puss på dig go-gubben!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Finns det någon bild på polaren Elthon? Jag letade men hittade inget om honom…
Gå in på denna blogg som leder till Blu-rays nya hem:

åh! :D <3
Så bra!!!!!!! Tänker på lille Fonzie i detta sammanhang…. När hittar han ett permanent hem?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Ja, jag blev helt rörd till tårar idag när jag läste på Djurhjälpens sida att han flyttat och med sin lilla kattungekompis också. Han tog så väl hand om vissa av kattungarna där och tvättade och pysslade med dem. Tänkte först när han skulle flytta att han skulle sakna dem, men så fick han Elthon med sig! Det är SÅ underbart :)

Tack spookie för länken. Sitter här och gråter av lycka när jag läser om att Blu-Ray fick ta med sig en liten kompis…..
Den länken kommer jag att titta in på då och då.
Fick oxå gråtstänk i ögonvrån när jag fick höra om Blu-Ray och att han fick med sig sin lille kompis till det nya hemmet.
Omvårdnadshem för äldre missar…. en kanonidé, Djurhjälpen!
Gillar det skarpt!
/Pelusa

ÅÅ vad skönt att höra att han fick ett aldeles eget hem till slut. 
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Ja, jag tänker fortfarande på Fonzie

Underbart helt enkelt!!! Nu blev man riktigt, riktigt glad!

TACK Spookie för länken till bloggen!! Kram till dig för den! 
Spookie, är det din blogg? Jag skrev iaf en kommentar där med länken hit!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Han är så vacker!!! Lillgubben 

Tänk vad han är snygg.
och lilla gubben oxå förståss..
# 13 Nej, det är inte min länk. Det är Blu-Ray's nya mattes länk. En helt fantastisk familj.

Hon är fantastisk som låter oss följa Blu-Ray's och Elthons framsteg i bloggen! Var och varannan dag skriver hon om dem och lägger ut nya bilder!
För mig som är så kär i Blu-Ray är det guld värt att få följa honom även efter det att han fått ett eget. hem. Inte ofta man har den möjligheten! Vissa bloggar är bara ett måste! =)
Sån fin blogg och så kul att få följa den fine gentlemannen!

#17 Ja, jag har också följt den. Han har en speciell plats i min och sambons hjärtan också. Sambon ville så gärna att han skulle få komma hit, veckan innan omvårdnadshemsgrejen dök upp kom han på det, men vi kan inte erbjuda någon rastgård vilket han ville ha, så vi tänkte att vi väl inte passade. Underbart sedan att läsa om hans nya hem.

Underbart, och vad söt han är :D

#21 Den bilden är bara SÅ underbar!! Blu-Ray som omvårdande pappa med tassen om sin lille skyddlsing och "son". TACK för att du har din blogg så vi kan fortsätta följa de små liven!

Tittar in på er blogg så ofta. Bara för att följa Blu Rays nya underbara liv. Visste inte när jag såg honom och klappade om honom att det var sista gången. För just då hade han blivit av med annat erbjudande om omvårdshem. Men allt händer med mening, och detta blev det ultimata hemmet för honom. Som vi dessutom kan få insikt i. Jag blir så rörd och lycklig av detta. Tack för att ni tog honom under era vingar. Bättre kunde det inte bli. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Titta in på Blu-Ray i bloggen idag! Helt underbara bilder som får all snö i världen att smälta!
Underbart att höra! Blir också rörd när jag hör att kattungen fått följa med honom också. En sådan fin kisse. Nu önskar vi honom många fina år på livets solsida.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Den kvinnan har en makalöst bra kamera! Vilka bilder!

Underbart att se och läsa. Goooos. /Vanessa
# 21 Åh, en sån underbar bild! Vad fin han är Blu-Ray… lite tilltufsad av livet. Skönt att han har fått det så gott.
Tack alla :-). Just nu ligger Blu-Ray och tittar på de båda busungarna.
Jag är väldigt glad över att ha dom hos mig och jag hoppas att mina bilder kommer att fortsätta glädja :-) för det lär bli fler bilder på mina underbara fotomodellskatter framöver :-) det är tur att dom bara kräver gos och kel som betalning!

Om ni inte varit inne på Blu-Ray's blogg på ett tag så rekommenderar jag ett besök bland de vackra katterna. Nya underbara foton…igen!

Vilka härliga bilder. Det är så man vill krypa in i dem och spendera en massa tid där. /Vanessa
Vilken härlig blogg och så underbara bilder på ljuvliga kissar. Denna omvårdnad och ert kärleksfulla hem gör mig så rörd vilken lycka för Blu-Ray och hans två skyddslingar.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Numera är Blu-Ray även fadder för katten Mendez hos Djurhjälpen!! Fint av honom!!
I bloggen finns numera inlägget "Trängselkatt" med bilder hur trångt det blir när tre katter ligger och kramas tillsammans i en liten fåtölj…hur gulligt som helst! Blu-Ray dränks i kramar!
Som omvårdnadshem för en katt betalar man ingen adoptionskostnad. Och det måste ju vara rättvist mellan våra katter så då fick Blu-Ray bli fadder istället :-). Och vi, husse och matte, är oerhört tacksamma för att djurhjälpen finns. Och sen är Mendez är en helt underbar kille som totalt charmade mig! Hoppas verkligen han hittar hem snart.
Simson: Fåtöljen är inte så liten den bara ser liten ut :-)!

Härliga bilder på bloggen. Dom är så söta tillsammans alla tre.
Och vilken mästerfotograf sen…………

Ser 2009 års kalender framför mig redan, bilder på Blue Ray, samt på hans "söner". /Vanessa
Följer oxå bloggen om Blu-Ray så klart och blir alltid lika lycklig i hjärtat när jag ser alla mysiga bilder på missar.
/Pelusa

Underbara bilder. Han är så otroligt vacker.

Nu "MÅSTE" ni titta in till Blu-Ray igen! Vilka vackra bilder det är där nu!!! Nosgos till kissarna!!! Vackra Blu-Ray!
Visst blir man alldeles varm i hjärtat. Jag träffade nyligen Blu-Ray's matte på Djurhjälpen och fick se alldeles nytagna bilder på kissarna. Ljuvliga är rätta ordet och vilken solskenshistoria.

Ja det finns små hjältar och änglar överallt!!

Underbart! Han är ju jättesöt! Jättefina bilder dessutom! :)

naaaw va sööt,han måste ha varit med om mkt i sitt liv
jätte söt är han :)
ska försöka läsa Bloggen om själva historian om katten i morgon:)

Sötisen! Ska kolla imon på bloggen, då jag inte är så trött :)
vilken söting han är Blue Ray, och hans små kompisar, kommer så väl ihåg honom från Djurhjälpen , så innnerligt glad att även dessa äldre herrar får sin chans till hem, och kärlek, finns flera på Djurhjälpen som fått den chansen, och jag är så glad för alla kram Maggan47

Jag kollade bloggen nu, den är underbar :)

Äntligen har de kommit ut på nätet med bloggen igen efter flytten!! Nya foton på Blu-Ray och grabbarna!! Så underbara!!
Bloggen: http://www.jag-tina.blogspot.com/
Den länken sparar jag

Naaw, gamla Blue Ray, han är så underbar. Hoppas han och lilla kompisen har det bra tillsammans!

#50 Man kan inte annat än bli kär i honom?!!! Som han tar hand om sina små "söner" också är bara så gulligt!! Det är så kul att de börjat blogga igen!

Hej,
Jag vet att många av er har engagerat er och brytt er om Blu-Ray och det som händer honom. Med sorg i mitt hjärta måste jag meddela att Blu har idag fått somna in.
Vår hjälte saknad och älskad för evigt!
Sov i ro lilla kissen…
Sov gott lilla kissen
Tröstekram
Jenna:(

Sov gott Blu-Ray. Tröstekramar.

Lilla älskade gubben!! Vad du är saknad!! Du fick ett mycket varmt och fint hem med egen familj till slut så du fick känna på äkta kärlek! Frid vare med dig du store själ! Hälsa store Simson!! Ni kommer att hitta på massor med bus…hoppas jag! Nu får du springa omkring utan besvär! Nosgos på dig du vackre!
TACK Tina med man och små huliganer för att ni funnits till för Blu-Ray och för oss så vi fått följa kämpen i din blogg och här!!

Nu är
BLU -RAY i regnbågslandet
Vila i frid lilla kisse.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Tack!
Tårarna rinner hela tiden hos oss!
Men trots det så är det en stor ära att få ha haft honom hos oss! En hjälte och kämpe!
kram till er alla!
Blue-Ray, du blev en älskad katt och fick ett fint hem, och uppleva lycka, förstår att du lämnar ett stort tomrum efter dig, lilla älskade kissen
Maggan47 som träffat dig
Blue Ray var en kisse helt i min smak! En kisse som tog en plats i mitt hjärta. Det är så sorgligt att han inte fick längre tid i sitt nya hem. Dock skönt att veta att han fick smaka på det goda kattlivet innan det var dags för färden mot regnbågens land.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

*stor tröstkram*..
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Beklagar förlusten av en älskad kisse. Blue Ray hade levt ett oerhört tufft liv och sen hade till sist turen på sin sida att få komma till ett varmt hem fyllt med kärlek. Sorgen är tung att bära men så småningom kan ni med glädje minnas de ljusa stunder ni fick tillsammans.
Blue Ray vila i frid och sov sött

R.I.P lille Blue Ray……….. klappade dig på katthemmmet innan du flyttade till eget hem………….
Sitter här å gråter
..Har inte läst om kissens tidigare öden, men som jag förstår har han levt ett hårt liv, vilken tur att han fick sin sista tid i livet hos er..Tänker på er i en svår stund, men lilla kissen har inte ont längre å leker därborta i regnbågslandet..Kram Catfoot