Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 575 ggr
Sidentass
0

Goa grannar:-)

Kan inte låta bli att delge här en liten händelse här idag som gjorde mej alldeles varm inombords..

Satt utanför ytterdörren o drack kaffe då en granne som bor tvärs emot oss kommer över..vi har inte haft någon nämnvärd kontakt mer än att heja på varandra så jag undrade allt i mitt stilla sinne vad som var på G.

Hon hade med sig ett vackert strukturerat kort med katter på..samt en träkisse som jag fick efter att dom sett utifrån att jag samlar på en massa katter,..dom ska flytta i september o hade varit o rotat omkring bland sina tillbehöver…blev så otroligt glad..vad härligt det är med människor som är så spontant goa o bjussar på sig själva:-)

mymlanbus
0

Hurra för goa grannar, såna behöver vi flera av :) förstår att du blev glad och jag blev glad för att du är glad Glad

kattassen
0

Så trevligt av din granne! Synd att de är på väg att flytta nu när ni fått lite kontakt. Ibland får man lite trevliga överraskningar av folk man minst anar.

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Sidentass
0

#1 Så rart du skriver vännen!

#2 Ja, det synd när så trevligt folk flyttar, många vill köpa hus o rå sig själva på ett annat vis än vad man gör i lägenhet, nu hoppas man bara att det är kattvänligt folk som kommer efter!

Jenna-Gun
0

Härligt med goa grannarJag har en granne som brukar plocka o rensa svarta vinbär till oss,

Sånt betyder mycket.

Jenna

Lena
0

Vilka trevliga grannar! Sådant värmer oss kattälskare. Förstår att du blev glad. :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"