Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 1463 ggr
Naquita
0

Sturkös minstingar.....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är 9 dagar gamla och äntligen visar de sig för världen utanför! Jag har låtit dom vara innan då jag inte vill störa Dafne som Tjokkiz numera heter. Mamma Dafne får jag klappa och kela under hakan utan några problem, och bebbarna får jag ta när jag vill:)

Hennes blåsköldpaddvita långhåriga dotter Afrodite:

Naquita
0

Akillez, mörk bruntigre hane

Naquita
0

Athena, Tuvakopian med sin lustiga paddfärg . kolla in hennes olikfärgade framtassar hihi

Naquita
0

Akillez vill gosa.

Naquita
0

Jag kan se faaarlig ut

Naquita
0

Athena gillar redan gos.

Naquita
0

Kolla in all denna päls på en 9dgrs bebbe alltså, ngn kommer bli ett riktigt pälsmonster

mymlanbus
0

Gullenosarna då… så söta de är… och du får dessutom kela med dem :) nu blir jag allt lite avis :)

Naquita
0

Mamma Dafne med sina små sötnosar

mymlanbus
0

Men va fin mamma katt är… osså småttingarna som ligger där och gottar sig :) ohhhh

destiny
0

Vad jag längtar efter en familj. Flört Har huset fullt av mer eller mindre vuxna stödisar nu. Bl a två skyggisar som är ca 10 månader. Numera är den ene en f d skyggis och den andra på väg att bli en. Skrattande Just nu busar dom här i vardagsrummet.

MelindaS
0

Emma igår tvingade du mig att se kattungarna och verkligen tvingade mig att hålla lilla Afrodite. Och idag så lägger du ut dessa farligt söta kort. Ja se bara vad farlig Afrodite är. Korten är farliga det är det jag säger. Tortyr kallas det. Haha Glad. Jag är kär i Afrodite! *vill ha*

Kramar Melinda

karins
0

Kattungar är söta! Jag blundarFlört

Jenna-Gun
0

Ja vem kan inte bli kär i dessa goingar.

De är bara för söta för sitt eget bästa.

Jenna snosar på dem

lilo-nova
0

#11 Då får du väl boka henne! Skrattande

Fagddu
0

Det är lite hemskt på det här forumet för det kryllar av kattungar som man kan ta hand om. Man måste hålla hårt i tangenterna för att inte samla på sig fler kissar. :)

snickan
0

Oj så fina färger dom har, så vackra. Det är tur att man kan se bilder på kattbebisar, när man inte kan ta mer vad man redan har.Jag är för gammal för det

Naquita
0

hihi ja de e söta:)

Puma77
0

Åh ge hiiiiiit *fniss*

//Pia

Fagddu
0

De är så smååååå ju! Underbara små kryp. :)

Naquita
0

Ja, inte är de stora inte..men tjocka, det är de;)

Puma77
0

Asså nu får du lägga ner det Emma. Jag vet var du bor minsann *fniss* kommer snart o kattnappar dina sötnosar.

//Pia

maggan47
0

vilka underbara bebbar, och mamma Dafne, vad fin hon ärKyssMaggan47

Naquita
0

meh Puma denna gången e de ingen svart iaf

Puma77
0

Nä tack o lov för det. Men ändå…. suck dessa små frön.

//Pia

Fagddu
0

Men Puma77 jag har ju en svart liten som du kan få sukta efter. ;p

Puma77
0

Näpp, strängt nej. Inga mer kort på svarta små lakritskolor. ;) Blir så otroligt godissugen då:) O här hemma e det intagningstopp (intalar jag mig själv) suck.

Ni mobbar mig hela tiden ju….. *fniss*

//Pia

Fagddu
0

#26 men din preferens är så uppenbar. Du är alldeles för lättmobbad. ;) Och vi gör det bara för att vi tycker om dig! *fniss*

Puma77
0

Mmm visst e jag. Om ni skulle se mig samtidigt skulle ni se glimten i ögat och när jag sitter gär och småflinar:)

http://hittekatter.ifokus.se/ShowUserFile.aspx?BinaryId=492e0514-cd35-40be-9f87-1b8ead88f283

//Pia

lilo-nova
0

Haha vilket snack här är!! SkrattandeFlört

Puma77
0

ja såna här små gulliga troll får ju fram den goa sidan på folk;)

//Pia

Naquita
0

sno bäbisarnas tråd på detta viset, hur ska de nu bli bokade;)

Puma77
0

SorrySkäms

//Pia

lilo-nova
0

Förlåt! Nu snor jag tråden! Men är det någon som kommer ihåg ett inlägg om en katt som lyckades smita!?? Den hade koppel på! ??? Eller selen??? Jag tror det var här jag sett det inlägget!Foten i munnen

Puma77
0

#33 jag har puttat upp den åt dig.

//Pia

lilo-nova
0

# Det är en person som sett en kisse med sele på! Annonsen är på kks sida! Upphittade katter!