Varning för kattsamlare Västerås!!!
Det finns en tjej/Kvinna i Västerås som nyligt blev av med alla sina katter för att hon hade massor av dom i en lght som var väldigt osanitär och jag vill nu göra er uppmärksamma på hittekatter att ni ej ska sälja några katter till denna kvinna. Hon har enligt mina kontakter nu börjat samla på sig katter igen.
Namn fås via PM!
Ljus och kärlek!
Vet du förnamn på henne? Vi kan ju inte vara försiktigt nu med alla från Västerås.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Du har PM=)
Vill också veta vem man ska akta sej för.
pma?
Ni får som ni vet inte lägga ut personuppgifter öppet på sajten.
Om jag förstår det hela rätt har den här personen fått djurförbud mot att ha katter. Om hon bryter mot förbudet är det viktigt att Djurskyddsinspektören blir underrättad. Har för mig att det är en mycket bra djurskyddsinspektör i Västerås. (Det var det i alla fall för ca 1 år sedan).
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Nej jag lägger ej ut det öppet. Man får PM:a för att få namn. Hon har djurförbud.
#5 Då är det anmälan till djurskyddsinspektören som gäller. De kommer att ingripa snabbt som ögat misstänker jag om det redan finns ett djurförbud. Be dina kontakter att de anmäler imorgon om de inte redan gjort det.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Oki=) Det ska jag…