Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 820 ggr
[sofia-85]
0

Billyhittekattsförening

Vill bara påminna er lite om Billyhittekatt. Vi har fått in en del ansökningar denna månaden men inte så mkt pengar :( Följ gärna på våra nyheter vad som händer. Och ni som vill gå med i Billyklubben och få vårat första nyhetsblad måste bli medlemmar nu i juli, för att få det första alltså :)

Ps. Vill någon av er sätta in en peng till oss och att ni vill ha med det denna månaden så pm:a gärna mig så jag kan redovisa det direkt i juli.

[sofia-85]
0

Puttar

[sofia-85]
0

Ska också säga att ja lagt upp en auktion för billyhittekatt på insamlingsforumet. Så ni kan gå in där och bjuda också :)

Puma77
0

Vad kostar det att gå med? Och så har jag en fråga tillSkrattande

Kan du sända över dessa reklamlappar som man kan sätta upp.Flört sen har jag nu skickat iväg 2 visitkort hitills, har 70 klara till som väntar på nya ägare så det räcker nog en stund i alla fall.

Kram

//Pia

[sofia-85]
0

Åh vad du e bra Pia!! :)

Jag sitter just nu och grejar med hemsidan ligger under syfte. Det kommer även komma upp andra storlekar inom en halvtimme.

Det kostar 200 kr per år. Då får man 3 nyhetsblad plus att man är med i utlottningen varje månad. Detta börjar vi med i augusti när vi fått lite fler medlemmar :)

Puma77
0

Ok då räcker det att skriva medlem och sitt namn som medelande när man för över pengar eller?

Visst e jag bra *fniss*

//Pia

[sofia-85]
0

Japp skriv bara PiaPuma så vet ja ;) alla som för över 200 kr el mer blir automatiskt medlemmar. Så länge vi vet vem ni är då… annars måste man maila först

Puma77
0

Ok, ska fixa det nu.

Kom igen nu gott folk och haka på mig vet jag.Flört

//Pia

[sofia-85]
0

Jätte snällt Pia… Sätter över dig som medlem direkt så du får vårat första nyhetsbrev :)

Puma77
0

Jag har fört över 200 nu. Borde synas senare. Glöm inte reklamlapparna sen bara:))

Tack vännen.

//Pia

[sofia-85]
0

Dte e redan fixat :)

Tack pia

Lena
0

Vad bra att du gör PR för Billyhittekattföreningen Sofia! Hade tänkt göra det själv också men inte kommit så långt ännu.

Det är ett fint sätt att hjälpa katter i nöd. De privata insamlingar som vi haft på sajten tidigare ligger för närvarande på is, vi behöver se över regelsystemet och styra upp dem mera om vi ska ha dem kvar. Det skulle kännas bättre att hänvisa till Billyhittekatt och/eller auktionssajten istället när det gäller sådana här saker. Både för den som vill hjälpa utsatta katter i nöd samt de som behöver hjälp.

Jag vill med andra ord också slå ett slag för Billyhittekattförening! :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Puma77
0

Jag och Sofia har en liten kampanj som pågår nu. För att få mer folk uppmärksammade på Billy hittekattsförening så skickas det med ett visitkort i de paket som jag skickar iväg med traderasaker för KKS nu också. Det är dem jag nämnde innan.

Glöm inte heller de auktioner som hon lagt upp på insamlingsforumet nu också. Jättefina paket. Tror även att de djurägarkorten som bl.a finns i paketen finns att köpa privat;) rätta mig om jag har fel sofia. Annars har jag en bunt här hemma sofia när det börjar sina igen.

//Pia

[sofia-85]
0

Haha Pia gör bäst kort :)

Tack Pia och Lena! Vi ska se över i Billy om vi kan fixa något med insamlingarna. Alltid bra om man kan ha det igång. Och sedan ska vi skriva en artikel som kommer komma upp här med förhoppningsvis. Jag sitter nu med Billyklubbens blad får se hur det blir. Ännu har vi inte gjort så mycket men man måste ju börja någonstans

Lena
0

#12 & #13 Toppen tjejjer! :)

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

[sofia-85]
0

putt igen

torgerd
0

Katterna har hemma har återigen enats om att de kan hoppa över lite kattgodis den här månaden. Så vi skickade in en liten slant igen.

:)

[sofia-85]
0

Kan nu medela er att tack vare er som har varit med och gett en peng så har vi denna månaden kunnat hjälpa 3 stycken katter :)

Puma77
0

Wohoooo gör vågen nuSkrattande

//Pia

[sofia-85]
0

Puttar upp lite…

Vill medela att två av de tre som skulle fått bidrag av oss nu har fått det. Mer info om dom kan ni läsa om på hemsidan :)

Vi raggar fortfarande efter fler medlemmar och vi har fler ansökningar för denna månaden :)

Lena
0

Jättebra! Vi måste hjälpas åt att få ihop en artikel om Billyhittekattsförening. :)

//Lena

Jenna-Gun
0

Ja det vore bra med en artikel, för då kan man kanske lägga ut den på bloggar och hemsidor.

Alltså länkar till den artikeln

Jenna