Roliga saker
Har era katter några roliga saker för sig ?
Min lilla kisse han ser ganska rolig ut när han kliar sig för tungan åker in och ut hela tiden ser rätt roligt ut
Kram
Han har oxå fått för sig att han tar sig upp på vårat klädskåp i sovrummet och sedan gör han ett fladermushop rätt ner i sängen och jag lovar att jag skrattar gott, han landar ju mjukt i alla fall för det är en vattensäng
det gör han ofta när jag har lagt mig.
Kram
*putt*
Thindra ska alltid klättra på duschdraperistången när jag duschar och hon älskar att ligga på badrumskåpet när det lyser där. Varmt o gott.
Sen finns det ett ord som alltid får mina katter att komma. Jag kan stå ute i köket och ropa " är det ngn som vill ha godis?" Då brukar det rassla till och på 2 röda så sitter två svarta små ljus vid mina fötter och väntar:))
//Pia
Det ända jag vet mina katter reagerar på är när jag tar fram bestick för middagen. Då är de flesta samlade.
Vet att matte delar med sej av det som står på menyn.
Eller om hon serverar deras mat.
Samt alla kommer hem ,när husse kör in bilen på gården efter jobbet.
Jenna

Ja, Pyret har en rolig sak för sig. Hon leker hund. Hon har en liten mus som hon kommer och lägger bredvid mig när jag sitter på sängen, vid datorn eller i soffan. Den vill hon att jag ska kasta sen springer hon och hämtar den och så håller vi på ett tag. Apport!!!! :)
När min Smilla är riktigt trött så är det som om hon inte orkar lägga sig ned
Hon sitter upp och blundar och gungar fram och tillbaka. Det ser hur hur gulligt ut som helst
Och om man petar lite i henne ramlar hon omkull och fortsätter att sova.

Spirit är nog den i familjen som bjuder oss på de flesta skratten:-) Man får gömma undan pappersrullen som bilden här visar..samt kattsands-påsar o torrfoder - annars så slaktas det med en väldig fart;-)

Jag tycker det är helt underbart när mina katter (men jag tror att nästan alla gör det) tvättar sig i ansiktet, först slickar de ju på tassen, men för varje drag de gör på huvudet så åker tungan ut också. Jag vet att båda mina gör det, och min mammas båda också. Titta på era egna, det ser jättesött ut! :)
Sen är det för gulligt efter tvättning när de har glömt sin tunga ut och ser helt sinnesslöa ut. :)
Det är Smilla som bestämmer när jag ska städa