Inte kul..
att få höra vad förra djurskyddet, "den onda "människan har gjort….Enligt den som är jägare, har "den onda" tagit bort ca: 500 katter under ett år…Jag blir alldeles darrig å kall, den ska kalla sig djurskydd…Å det är bara under ett år, man undrar hur många "den onda" tagit livet av under alla år hon hållit på…Skrämmande tanke…

Men snälla nån..detta låter ju helt horribelt..man vill inte kännas vid tanken ens..usch säger jag bara..

Nä du DEN matematiken vågar jag inte ens tänka på! Fy f-n! Gråt gråt gråt!!! 

-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Undrar vad den personen egentligen skyddar ?

#4…Ja nog kan man undra…
Det hela handlar om pengar, det vet de flesta som känner till personen i fråga…Driver ett loppis, i staden…Lovar, inga pengar går till katterna,…som ni kanske förstår…
Det håller väl på att nystas lite runt personen, hon känner att snaran dras åt, å försöker förstöra det nya Djurskyddets rykte…
/Catfoot

Usch vilken stad är det du talar om??? Inte där jag ska skänka loppis saker till????
men det djurskyddet håller väl inte på längre?? Får jag då innerligen hoppas…
Vilken människa, man blir så ledsen när man här sånt.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Fruktansvärt! Tyvärr är inte all verksamhet vad den utger sig för att vara. Hoppas det blir ett stopp på det hela snart.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Frustrerande att läsa om denna människa som dessutom utgav sej för att arbeta med djurskydd.
Sådana människor borde snarare sitta bakom lås och bom, usch!

Har hon (detta djurskydd) någonsin varit ansluten till Djurskyddet Sverige?? Tror inte det ens…
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady