Bild...
SUPERSÖTA! hihi! se upp så de inte hoppar in! :-P
Ja det är väl det farligast som finns tvättmaskinen.
Jösses så söta de är.
Vad säjer de andra kissarna om småttingarna

Åhhh vilka sötingar!!! Visste inte att du hade stödhemskatter - är lite nyfis på vad dina andra tigrar säger om nytillskotten:-)
Ja, jag är supernoga med tvättmaskinen, den står inte öppen, å kollar om bägge är på golvet innan start, skulle aldrig förlåta mig själv om det hände..
Hihi vad de andra tigrarna hos catfoot tycker ggrrrrrrr, fräs, men ändå väldigt nyfiken på de små…Tössen, tror inte ens han märkt att de små är här, Virus blev lite sur igår när Trollet satt hos matte, fräste å gick å la sig i hallen..Smoggegogge, han hälsade Trollet välkommen igår utan fräs å morr..Har upptäckt att det finns jättegod kissungemat inne hos kattungarna, så är hans skål tom, ja då ryker deras…
Men dom är aldrig tillsammans så mycket, kattungarna bor för tillfället i tvättstugan, å tigrarna har resten av huset…Men matte tillbringar mesta tiden i tvättstugan, är inte populärt…Jag tycker att mina tigrar är snälla mot kattungarna…Kram Catfoot

Vilka små söta tufsisar! Det är ju helt sanslöst att man kan bli kär i varenda kattunge i hela världen. Till och med dem som man bara sett på bild. :)
Vilka små gullungar som flyttat in! De ser nyfikna och intresserade ut och inte alls så rädda. Det ska nog gå kanonbra det här ska du se.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Förstod att det skulle gå bra hos dig! Med ditt hjärta så trivs de. Ja kattungemat kan få den mest slöaste katt på benen! =)
Söta Trollet och Tussen! Blir de van vid tvättmaskinens väsen så klarar de allt sedan! Det kommer att gå bra. Nosgos till de små liven! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Ja, nog smakar kattungemat gott allt…mmmm, säger catfoots pantrar..
Ja, Lena, Tussen är lite nyfiken av sig, men Trollet sitter mest å trycker, vågar inte riktigt, kan vara farligt…Men jag är helt säker på att bägge kisseungarna kommer att bli helt sociala….
Jag måste bara få upp lite hull på Trollet..Var in på Djurkliniken i dag i fick råd om kattmat just för väldigt magra eller på annat sätt blivit underbärda…Recovery Royal Canin blötmat, skulle ha en enorm effekt för kisser som Trollet…Så nu matar vi små portioner ca:5 ggr per dag, han ska nog bli rund å go han oxå…Kram Catfoot å 5 lurviga …

Jag tycker alltid det är bra när man åker till veterinären och får konkreta förslag, då känns det som man gör något. Det är tråkigare när man åker på utredning efter utredning och varken en själv eller veterinären blir klokare. Lycka till med att göra dem tjockare. :)

Ooo jag tar skygglapparna på direkt! Tabby teckning….
….F*a råkade se dem! Naw så söta
!
Men jösses, se bara magen i #2. Jag smälter.
//Pia

#15 Håller med dig Puma, så söt!

Ohhh no!!!!
får inte ha fler!!!! Jag är lycklig att min sambo inte reagerar mer på katterna, än vad han gör! Han har alltid haft/har allergi, men den är inte så farlig nu! Om det skulle behövas en allergitablett, så finns det alltid hemma! Han älskar också katter! Hans föräldrar har själv 6 st katter & 2 hundar! Jag & min sambo har 4 st katter! Men jag är sugen på en liten hårboll!
Det var ju 4 år sen vi hade kattunge, då var totti ändå 5 1/2 mån gammal! Så det är ca 5 år sen man hade en 12 veckors kattunge hemma! Zeke som vi fick sist var ju äldre än alla de andra 3 katterna! Han fyller 7 i nov! Tabby teckning som jag upptäckt för ett tag sen är helt underbar!
Kanske en dag när vi bor större & jobbar båda 2! 

Men Puma hade nog inte så många katter????