Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 698 ggr
Ankie
0

OT verifieringskoden?

Ja inte vet jag hur lång tid det ska ta innan min verifieringskod kommer?! Det var i förra veckan jag skickade in och inte fått nåt än, jag vill ju kunna se min sida och etc…

Någon som vet?

Jenna-Gun
0

Försök skicka efter en ny.

Förra veckan var det allmänt strul på iFokus.

Ankie
0

Jag har gjort det men ingen fått. Funkar det för dig?

Jenna-Gun
0

Ja det gör det

mymlanbus
0

Kolla så du har rätta mailadressen bara :) har hört att någon fick den skickad till fel mailadress

Mezzzanina
0

Min son fick ingen verifieringskod till sin sida.Vi gick in på support och fick rådet att kontakta iFokus.Gjorde det men har inte fått något svar ifrån dem.det var  samma dag som nya sidan här lades ut och nu har det gått ett bra tag tycker jag.

Ankie
0

Ja, jag har då fortfarande inte fått någon ännu. Vem kontaktar jag jag då? Någon som vet??

Lena
0

Man får den ganska omgående till den email som man har registrerat sig på för iFokus. Om du vill kontroller vilken emailadress det är går du in på; Min Sida/Inställningar/Personliga inställningar/ändra personliga inställningar. Där kan du se vilken email du har lagt in samt ändra den om du vill det.

Du kan gå in på www.support.ifokus.se om det inte fungerar trots att emailen är den rätta.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"