Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbilder-filmklipp
Läst 1566 ggr
[imaginepeace]
0

Lite bilder bara

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte lägga upp några bilder på mitt kärlekspar Smilla och Gilbert (jourkatten som jag bestämt mig för att behålla).

Först ut är några bilder där de kelar :)

[imaginepeace]
0

Och här kommer några där de busar för fullt Glad

[imaginepeace]
0

En bild för att visa hur otroligt stilig min Gilbert Grape är.

[imaginepeace]
0

"Vad gör du egentligen?" 

[imaginepeace]
0

Åh jag är så glad! Skrattande Idag har jag för första gången fått fota min skyggis Kurre utan att han blivit rädd och sprungit iväg. Har lyckats förr, men bara med min lilla digitalkamera, inte med min stora läskiga systemkamera som idag. Wiiie! Man vill bara hoppa omkring och tjoa, men risk finns ju att Kurre blir rädd då Skäms

Här kommer iallafall en av bilderna, visst är han fin? 

mymlanbus
0

Men så snygga bilder på jättevackra katter!

Att du dessutom har fått fota Kurre måste vara en enorm bonus! Grattis till dig :)

/Malin

Puma77
0

Åh vilka bedårande katter och vilket fint par de är tillsammans;)

Kurre är ju bara för vacker också.

//Pia

karins
0

Så fina bilder på vackra katter!Kyss

[imaginepeace]
0

Ja, de är verkligen ett jättefint par Glad Och det är så roligt att de är så lika varandra, fast de kommer från två helt olika ställen.

GosChippen
0

Jättefina katter!

Jag gillar katter som har nosfläckar.

[imaginepeace]
0

#9 Skrattande Jag med ^^ De är så otroligt fina! Om man kunde välja så skulle alla mina kissar vara svartvita och ha nosfläckar. Det skulle se ganska lustigt ut :P

Lena
0

Säger som ni andra, ursnygga katter! Förstår att du vill behålla Gilbert när de blivit så goda vänner. Är de syskon Gilbert och Smilla?

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

[imaginepeace]
0

#11 Nä och det är ju just de som är grejen Glad De kommer från helt olika platser.

Simson
0

Men HUR kan de två komma från olika ställen??? De är ju som tvillingar!! Oj!! Urgulliga båda två!! Att du inte behåller båda…

Härligt att Kurre äntligen fastnade på bild! Han är ju så stilig i sin blanka svarta päls!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

[imaginepeace]
0

#13 Men Smilla är ju min egna lilla kisse Skrattande Och från och med sen några dagar är Gilbert också det. Så allt som allt har jag tre kissekatter.

Ja, han är verkligen jättefin Glad

Simson
0

Hihi! Jag missuppfattade dig allt där! Jag fick för mig att du var jourhem för den ena och skulle leta hem åt den. Skäms Vad roligt med två så likadana katter från helt olika ställen!

[imaginepeace]
0

Hih, det är lugnt Glad Ibland läser man lite för fort för sitt eget bästa.

Jo, det var verkligen jättekul när han kom hit. Smilla och Gilbert tittade på varandra en stund, och nästa stund var de bästa polare Skrattande Har funderat lite och kommit fram till att de måste vara själsfränder ^^

mymlanbus
0

Oh soulmates alltså… va gulliga de är Kyss

Simson
0

Inte så konstigt?! Bli kär i sin egen "spegelbild"?! De är otroliga egentligen…undrar vad de "sade" när de såg varandra första gången?!? Hade varit roligt att höra… Glad

[imaginepeace]
0

#18 Haha, så har jag aldrig tänkt, men du har ju helt klart rätt Glad Klart det är därför de gillar varandra så mycket Flört

Hah, ja det hade det verkligen varit. Måste nog gå och fråga Smilla på en gång.

Simson
0

Berätta vad hon berättade… Flört

[imaginepeace]
0

Hehe, så fort hon börjar prata med mig så ska du få reda på det Flört