dragvagn/ryggsäck
har i dag beställt denna dragvagn kombinerad ryggsäck från Halens
http://halens.se/ProductPage.aspx?pid=021188&oc=7
finns i röd och svart, som i detta utförande kostar 99:- styck + frakt, men det var inte så farligt dyr, bra för mig som åker kommunalt till veterinär, får plats med 2 i dragisen, och 1 i ryggsäcken, Maggan47

**99 kr var ju billigt! Har sett sådana för 700kr i Zoo-affärerna, lite väl dyrt, tycker i alla fall jag.
**

Suveränt tips!! Tack för det!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Jättebra tips!

Toppenbra!

Men den var ju jättefin..vilket bra pris:-)

Nä - vilken grej! Det var verkligen ett bra tips.
Nu ska jag gå in på länken också.
Haléns ser det ut att vara.
Blev intresserad av den kärran/ryggsäcken.
Snygg till råga på allt.
=^..^= Tack för tipset =^..^=

Ser ju jättekäck ut, men hönsmamma som jag är…
Det är väl ingen risk att katten klöser revor i nätet eller lyckas pilla upp dragkedjan?
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Oh… vilken fin!
En sån ska jag beställa :)

Den var verkligen toppen! Jag har beställt den, men eftersom minsta ordervärde är 200:-- handlade jag ett linne till mej också och ändå blir det mycket billigare än i djuraffärerna.
Tack för tipset!
fick tipset från www.katter.nu och där blev det också rusning, dom gnuggar händerna på Hale´ns nu, men visst är det billigt, tipsaren på sks forumet, hade en sådan, och tyckte den var jättebra, inga revor, eller något, utan stark nylonväv, och hon hade två katter i transportburen, utan problem, jag hade också lite problem med att 2st. blev 198, så jag köpte 3, och säljer en, så billigt ute hittar du inte i alla fall, får mina i början på augusti, spännande Maggan47
Vilken smidig dragvagn! Och superbra pris också! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Toppen! Särskilt när man inte har möjlighet att ta sig fram med bil. Och vilket superpris!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....