Hittekatter iFokus

Hittekatter

Läst 780 ggr
Guldgruvans
0

Auktion igen!

Till KKS förmån så gör jag mer än gärna tavlor i temat Cats in Space (eget koncept sedan 6 år tillbaka). Ni kan Pma mig intresse kring detta.

MVH/ Maria

Jenna-Gun
0

Lägg då auktionen här

Länk till insamlingsauktioner

Jenna Medarbetare här

Guldgruvans
0

ja, ska göra så…

Linda79
0

*harkel* Det var min idé att göra tavlorna och auktionera ut dom för ett halvår sedan typ. Inte 6 år sedan.

Din grundidé om motiven och min att föra över dom på tavlor och sälja till förmån för KKS.

Ljus och kärlek!

Guldgruvans
0

Vet du att jag visste du skulle försöka stjäla min idé….

Jag gjorde min allra första tavla för 6 år sedan, försöker du stjäla mitt motiv så är du helt igenom oärlig!

Låt min idé vara tack!

Snylta på någon annans idéer ist, eller förresten: hitta på dina egna idéer!!

Linda79
0

Du och jag hade en auktion med Cats in space här på hittekatter och du samtyckte till att vi tillsammans använde ditt grundmotiv men jag kom på konceptet att vi skulle måla dom på tavla och auktionera ut dom till förmån för KKS då jag ju har 2 katter därifrån och jag gjorde tavlorna på mitt eget personliga vis.

Det var bådas idé som gjorde att det blev så genialt.

P.s om du minns tillbaks så vet du att JAG målade ett par av dom D.s

Ville inte göra dig arg utan påpeka att idén var bådas…

Lena
0

#3 & #4 Ber er vänligt men bestämt att lösa denna konflikt via PM. Hänvisar er till våra skriv- och trivselregler: Skrivregler på iFokus  &  länk till trivselregler 

Låser nu denna tråd. Vill ni lägga ut auktioner gör ni det via det speciella forumet som finns för ändamålet: Länk till insamlingsauktioner 

//Lena - Sajtvärd för Hittekatter iFokus

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Denna kommentar har tagits bort.
Inlägget är låst för nya kommentarer