Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 4195 ggr
Mariah_gbg
0

vit hane sökes

Hej alla,

jag är på jakt efter enhelvit hankatt. Ålder spelar igentligen inte någon roll men gärna under ett år då jag har två hon katter hemma.

Electra är vit och ca 14 månader gammal, hon är helvid och fullt hörande. Sedan har jag min knubbis vitnos som jag adopterat från KKS för ca 4 år sedan. Nu söker jag alltså en hane (ej för avel). Om det är någon i Göteborgs trakten som skulle veta var denna önskvärda katt skulle befinna sig får man gärna höra av sig till min mailadress. (kollas varje dag)

Tack på förhand

Mariah

Mariah_b_82@hotmail.com

MonicaLagerquist
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det finns vita  La Perm kattungar till salu i Trollhättan.

http://www.sokokecat.com/main%20kodokus.html

Stolt ägare till tre La permer

Mariah_gbg
0

dom va söta…:)Skrattande

MonicaLagerquist
0

Den vita honan som sitter på rumpan och har en svart fläck på huvudet flyttar hem till img i september.

Stolt ägare till tre La permer

Lena
0

Det finns en hel del vita hittekatter i Södra Sverige. Annars är de inte så lätta att få tag på.

#1 Oerhört snygga kissar! Trollhättan det är ju mina hemtrakter! :)

Det är fint med helvita katter! Som du ser på min Avatar har jag också en vit kisse. Linus!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sidentass
0

#1 Vilka vackra missar!! Så fint med helvita katter, det är inte så ofta man träffar på dom i verkligenheten..vi har en dock boendes här i vårt kvarter, den missen och ja brukar ta oss en pratstund när vi träffar varandra.

Lycka till att hitta din misse!

lilo-nova
0

Det fanns vita kattungar på blocket!

lilo-nova
0

Finns en underbar norsk skogkatt Vit kastrerad hane med blåa ögon på blocket med stam tavla! Annonsen är inlagd den 11:e juli!

lilo-nova
0

Hur gick det ??? Hittade du en prins??? Du ska få se på min svarta Totti!

Sidentass
0

#8 Vilken skönhet! Han är så lik min Berlioz:-)

lilo-nova
0

Hm har du åkt på semester eller?Cool

snickan
0

min helvita hankatt är döv, men han är innekatt så klarar han sig bra, han är tre år. Hoppas du hittaren vit som hör

mymlanbus
0

#11. Vilken katt… ser ut som Trulsen som jag hade när jag var liten… vad är det för ras… oh… vill smeka den över pälsen, så vacker han är Skrattande

snickan
0

jag har ingen aning vad han är någon blandning, hans mamma är helvit med blåa ögon, fast hon är korthårig. Pappan är en röd lånhårig katt. Han fäller sin päls ibland runt krage och svansen, sen växer det igen

mymlanbus
0

De sa att min Truls var en halvangora… :) om det finns något som heter så? :)

karins
0

#11 Åh vilken fin bild på snygg kattKyss

Jenna-Gun
0

Härlig bild Snickan

Lena
0

#11 Ville är så himla snygg! Har ju haft glädjen att följa honom sedan han var liten. :) Fint foto du tagit där Snickan!

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Lena
0

Lägger in ett foto på våran Linus här. Han är även på min Avatar. Linus är ståtlig herre som nu är 8 år gamal. Född i Göteborg men har även bott med oss i Amsterdam i 4 år.

//Lena

Jenna-Gun
0

Linus är en ståtlig kisse.

Nospuss

Jenna

mymlanbus
0

Linus är med en snyggis :) så många fina katter :)