Var är essut50
Jag börjar blidesperat nu. Essut skulle komma 17.25 till norrköping och hon har fortfarande inte dyktupp. Jag har ingen mobil hon kan inte nåmig och jag har varit här sen 16.50
Är det någon som kan få tag i henne och skriva här var hon är?
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
nuvet jag. hon missade tåget o kommer om cirka timmen, suck! Men att veta att maja kommer gör det värt att vänta! :)
Vänligen
Sofia
Så bra att du fick kontakt med henne;) Hoppas allt kommer gå bra.
//Pia
Hoppas allt gått bra… Maja e en super go katt kan ja lova :)
Toppen! Det kan bli så knasigt ibland!!!Får hoppas det går bra nu!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
hoppas också allt löst sig nu, och Maja är framme Maggan47
Allt löste sig tillslut och nu är Maja hos oss och morrar åt mina kissar.. man vet iaf vem som kommer bestämma i huset från och med nu.
Hon är helt sjukt kelig och började spinna redan i transportburen på vägen hem :) Lilla söta (MAGRA) tjejen.
Vänligen
Sofia
Ja hon kurrade när vi hämtade henne med :) Hon är en riktig spinnerska :) Hoppas allt ska gå bra

vad bra att essut dök upp med Maja……lycka till med henne!
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
så nu väntar vi på bilder
Maggan47
Nu är jag hemma och har ätit en jätte god pizza…Det var Göteborgståget som var försenad 20 minuter därför missade jag tåget i Katrineholm..Maja var jätte vacker, och ville bara kela i buren..Hade henne lös på toan i Kartrinholm så hon fick röra på benen, men oj va hon är mager
Förstår att Maja vill bestämma där hemma Sofia..Tjejer brukar vilja göra det.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
#10 Vilken bragd du utfört nu igen Essut! Tänk så bra att lilla Maja nu fått komma till sitt hem hos SamanthaJones. :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
#10 Tack, jag hann shoppa lite grann medan jag väntade på Maja. Är det rea så är det.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
så skönt att Maja nu fått komma hem, och får äta upp sig, Lycka Essut, att du kunde hjälpa till Maggan47
Essut jag blir så glad över din hjälpsamhet för att hjälpa många kissar med transport. Du är verkligen en skyddsängel för dessa kissar för du har funnits där många gånger när det varit kris.
Rosor till både dig Essut och Samantha-Jones som har gett Maja ett hem.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Men toppen verkligen att det löst sig!! Eloge i massor för ett bra samarbete..lycka till lilla kisse i ditt nya hem:-)