Går ur härifrån
refererar till detta inlägg
http://hittekatter.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=813b1bea-5148-42f0-a341-d5812d959a48
Tack för mig på ett tag. Eftersom jag tydligen är persona non grata av en viss person i det sista inlägget.
Hasta la vista
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Stanna! Jag vet att det är många andra här som uppskattar dig!
Kramar!

Barnsligt
#2 ber dig sluta med vad du nu håller på med, och hålla dig trevlig i trådarna. Har även pm:at er båda.
Mvh emma, hittekatterifokus

En god vän kan inte vara vän med alla, så är det bara. Väldigt trist om en eldsjäl som du försvinner härifrån!

Hackar du på MIG, för jävligt rent ut sagt! Läs vad som skrivs !LÄGG AV!

Nej inte gå ut härifrån
Vi är så många som gillar dig här Gunilla!

vem är det som ska gå ut?. förstår ingenting. om det är gunilla. så tycker jag det är för djävligt.
neeej gunilla, gå inte ut härifrån. bamse blir jätteledsen när han inte får se dig härinne. vi har dagliga samtal om dig, han gillar dig skarpt

**Får "gamla" medlemmar behandla nya medlemmar hur som helst, med nedlåtande svar?
**

# 9 Jag Tyckte inte det var något nedlåtande svar. Verkar mer som du tar åt dej lite väl i överkant.
#2 Nu är jag inte så mycket inne på hittekatter då jag inte längre har samma intresse av hemlösa katter (jodå, jag kommer att fortsätta "jobba" för dem) men var vänlig att inte skriva din text i fetstil för det kan tolkas på ett helt fel sätt… Sedan har jag precis talat med Gunilla, som jag har tät kontakt med och om jag säger så här, du #2 får nog lyda det som hittekatters Medarbetare skriver.
Morgan
Den enda som beter sig på ett barnsligt och nedlåtande sätt är du själv GosChippen….

**Det är inte JAG som blivit sur och hotar med att gå ur här. Ni vänder er till fel person.
**

Är detta en mobbingsida?
Jag frågade bara var Gråbo ligger, det var allt.
Fick svaret att det ligger i Gråbo. Gillade inte det svaret, men det var tydligen fel av mig?
Suck!
Är det något fel med ditt tangentbord att du bara kan skriva i skrikande fetstil?

#14 Du frågade var katthemmet ligger, inte var Gråbo ligger! Jag hade också svarat som Gunilla, nämligen "Gråbo". Jag uppfattade det som att du missade att det stod i rubriken att det låg i Gråbo.

#16 Precis..frågan var ju var katthemmet ligger.
#14 Kan du kanske tänka dig att Gunnila inte hade för avsikt att vara elak men missade att det i artikeln redan gick fram att katthemmet finns i Gråbo?
Jag menar, varför skulle man fråga vart katthemmet ligger om det redan blir omnämnd i artikeln vart den ligger….

**Rena häxjakten här.
**
Nej Gunilla gå inte ur! Jag överdriver inte när jag skriver att du är en av hittekatters mest omtyckte människa! Gå inte ur!
De som inte borde vara här är de som inte kan läsa vad som står i texten och som sedan målar faan på väggen. Jag tror inte (och varför skulle hon?) Gunnila ville dig något illa på något sätt, hon ville nog bara förklara för dig var det låg, och det ligger i gråbo.
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar

**Gråbo är inte känt i hela landet. Alla vet inte var det finns, får man inte fråga utan att alla hoppar på en här?
**
#21 Det det handlar om här är att det är du själv som är rentav otrevligt och skäller ut folk som av misstag har gett dig "fel" svar…. ta det lite lungt….
och gå in på eniro om du vill veta var gråbo ligger

#21 Jag vet själv inte var Gråbo ligger, men återigen - du frågade var katthemmet ligger, inte var Gråbo ligger. Så då är det inte konstigt att Gunilla svarade "Gråbo".
Ledsen men så är det. Hade du däremot frågat var Gråbo ligger och Gunilla då hade svarat "Gråbo"… då hade det varit en annan sak.
Självklart får man fråga, det är vad ett forum är till för. Men jag tror det hela hänger på ett missförstånd då Du undrade var det låg (du undrade var gråbo låg) Men Gunilla förstod det som att du undrade var Katthemmet låg (du skrev nämligen"var ligger katthemmet") och det ligger i gråbo, hade du skrivit var ligger gråbo så hjade säkert svaret ifrån Gunilla blivit något annat.
Hänger du med i hur jag tänker? Jag är klipp slut i huvudet just nu så det blev säkert lite sluddrigt..
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
Snälla Gunilla. Min kära snälla Gunilla, ta inte åt dig. Däremot ska du ta åt dig av detta: Jag diggar dig skarpt. Och du vet ju likväl som jag att vi behöver en eldsjäl som dig här.
Ljus och kärlek till alla!

Konstigt att så många besöker min sida nu och inte innan

vad håller ni på med?
Du går ingenstans.
Stanna här .Snälla Gunilla
Jenna 

jag tackade mycket artigt för svaret jag fick, kan inte hjälpa att hon blev sur för det.
Det har ju raderats en del av admin, ni ser ju inte "hela historien"
Detta är ju inte klokt! Får det gå till så här på ett forum?

Är det inte lite löjligt att hota med att gå ur och sedan inte göra det?
Gör ni alltid så här med nya medlemmar?

Du tackade inte artigt. Du skrev ett väldigt otrevligt svar till Gunillas svar. Jag hann läsa det innan det togs bort.
#29 "Tack för ett idiotiskt svar" (eller vad du nu skrev). Är det att tacka mycket artigt?

Men det var ju inget bra svar!
dessutom med ett utropstecken efter, rena hånet.
Rubriken är ju Gråbo Katthem, får man inte fråga var det ligger? Ni är ju inte riktigt kloka här, mår ni inte bra. Varför mobbas jag för att jag inte godtog ett sådan svar?

Men gud, ge dig nu?

Ska JAG ge mig, när alla hackar felaktigt på mig?
#30 Lägg ner nu .
Jenna Medarbetare Hittekatter ifokus

#35 Fattar nada..egentligen var det du som började hacka på Gunilla, med att tacka för ett idiotiskt svar. istället för att le åt alltihop, och skriva att du menade var i landet Gråbo ligger.

Gunilla vi är många som vill ha dej kvar….Bruno kräver att du å Arne är med… å tjejerna,,,
tråkigt att det ska tjafsas.. så lätt att läsa fel eller tolka fel men det är lätt i detta fallet att backa o se sina misstolkningar…
tänker hålla andan tills du säger pip igen Gunilla……
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
den som hackar på gun mila, sksa hålla sig härifrån sig. jag tycker jag.
Men snälla Gunilla, såklart du inte kan gå ur, det finns alltid knivar i lådan, som inte är vassa, och då slipar man dom, eller kastar, vad vore hittekatter utan dig kram Maggan47

Det var inte jag som startade denna mobbingtråd, men ändå mobbas jag.

För mig är Gunilla en av dom som ÄR hittekatterifokus
Hoppas du väljer att stanna Gunilla.
Jag finner inget konstigt med Gunillas svar.
SJÄLVFALLET SKALL DU VARA KVAR HÄR PÅ FORUMET GUNILLA. DU BEHÖVS PÅ FORUMET!!!

Jag förstår nu att detta är en sluten förening för inbördes beundran(av nya bilar tex) och att nya inte får vara med i den sk gemenskapen, en trist erfarenhet att göra, tyvärr.
(Och det är mig veterligen inget fel på mitt tangenbord, vilket det också hackades på mig om)
Förlåt för att jag var intresserad av Gråbo och katterna där och kanske ville besöka platsen.
Lena har svarat mig för längesedan, jag fick hemsidans adress.
va fan e detta ska du inte vara kvar Gunilla H
du som har peppat folk o ger så bra tips o råd, neeeee. Sen vill ajg säga att jag har vart lite off härifrån det har inte med forumet o göra utan att jag ine orkat se alla stackars katter som behöver hem det värsta är att det blir fler o fler. O sen har jag haft en himmla massa annat o göra, jobbat med korna o sånt. Jag vill iaf inte att du ska sluta Gunilla du är ju en fin person jag tor att vi är väldigt många här inne som håller med om det.
#44. Men du… jag är ny här :) och jag känner att jag är med i gemenskapen… känner ingen här inne… men får ändå vara med och vara en i gänget 
/Malin
GosChippen lägg ner nu sa jag
Jenna medarbetare

Ska jag bara godta att alla mobbar mig här?
Lägg ner själv!
Näe det är du som mobbar.
En sista varning.Lägg ner NU
Jenna
jag är inte alls med i svängarna här. Men jag tor inte nån är elak utan vidare här inne, du kanske har tagit åt dig helt fel. Jag brukar själv vända på allt både när jag skriver o läser detta upplevs ju olika :P Alla här inne e måna om att ALLA katter ska få ett bra liv o vara glada katter. Jag tor ju att även du är mån om dom Goschippen. Ta nya tag å lägg ner detta nu. Jag är ganska så ny jag med men har inte fått ett ända hack på mig å inte känner jag nån irl heller alla här har vart varma o fina mot mig. Alla har samma villja se till att alla katter får ett bra liv lr hur :)

Är det "snällt" att starta denna tråd enbart för att mobba mig?
detta är ingen sluten förening för inbördes beundran, den som tror det har helt missuppfattat meningen med denna sajt, sedan att man skriver om ny bil, som man är glad åt, är väl inte fel, måste se det positiva ibland också, är en dyster verklighet vi har , med alla hemlösa, därför startas auktioner m.m för att ge just dessa ett drägligt liv, och kan svara för alla här inne, att vi gör så gott vi kan alllihop, och man måste inte alltid skriva varje dag, för att få vara med i gemenskapen, jag t.ex jobbar som mentalsyrra 24 timmars pass, kan omöjligt hinna med att sticka och virka, med 3 katter hemma, men kan hjälpa till på annat sätt, och tro mig, Gunilla har gjort mer för hittekatter än du kan ana, så en stor förlust vore det om Gunilla packa ihop och tacka för sig, detta skriver jag för hittekatters räkning
Maggan47

snyft

ok, jag ska tydligen vara positiv till att denna tråd startats, riktad negativt till mig? För att jag var intresserad av att besöka ett katthem?
En tråd som de duktiga administratörerna inte ens har vett att LÅSA?

Det här är tyvärr en av mina värsta upplevelser någonsin,att få en egen mobbingtråd, full med påhopp Jag mår inget vidare just nu, men vem bryr sig? Ingen här i alla fall. (en o annan kanske)

Neeeej !!! Gunilla du får inte gå, hittekatter blir inte det samma utan dig 
Men snälla Gunilla.H och Goschippen kan ni inte reda ut det här missförståndet via PM istället! Ni har helt enkelt hamnat i konflikt med varandra pga av ett simpelt missförstånd. Det här grälet som uppstått er emellan har inte på ett öppet forum att göra. Jag föreslår att Goschippen ber Gunilla om ursäkt. Det är vad man bör göra i det här läget.
Som Medarbetare på ett forum har vi som uppgift att hålla ordning i trådarna så att de inte bryter mot våra skriv- och trivselregler. Om något olämpligt upptäcks är det vår skyldighet att agera. Om det här kan ni läsa i våra Skrivregler och i våra trivselregler som alla nya medlemmar får i sitt välkomstmeddelande.
Jag ber alla frescha upp minnet genom att läsa dem igen:
Goschippen du bör tänka mera på hur du formulerar dig!
//Lena - Sajtvärd på Hittekatter iFokus
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Nu låser jag denna tråd
Jenna medarbetare

Nu är ju alla ledsna här
Det blir så lätt missförstånd i ett forum. Har du Pm;at Gunilla för att reda ut det här?

Oj, jag har varit borta från hittekatter.ifokus ett tag och så kommer jag tillbaka och det som möter mig är en massa onödigt tjafs. Så trist.
Och Gunilla, jag säger som destiny, för mig är du en av de människor som ÄR hittekatter.ifokus. Visst är vi inte alltid överrens om saker och ting, men du tillför oerhört mycket till forumet. Hoppas du inte låter en sådan här historia påverka dig alltför mycket, men en paus kan ju vara skönt att ta i vilket fall. Bara du kommer tillbaka så :)
GosChippen, jag tror inte att det är någon som vill dig något illa.