Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkastrering-idmärkning-vaccination
Läst 745 ggr
Cammo
1

"Yrkesskadad!" :)

Hej vänner!

Jag vill bara delge er en liten lustig episod, som på något sätt talar sitt eget tydliga språk vad gäller oss alla som ständigt informerar om vikten av att kastrera katterna.

Jag och min man var på besök i Växjö, och som ni kanske sett ovan i en annat meddelande besökte vi där Teleborgs slott!

Vid den mycket pampiga trappan upp til slottet "välkomnades"vi av de två lejonstatyerna som står och vaktar ingången till slottet!

Och kan ni tänka er vad min man log(högt!!!) när jag vid åsynen av dessa två lejonhanar utbrast:

-Kolla kolla, dom är INTE kastrerade!

Snacka om "yrkesskadad" hihihi!

//Cammo**

Hawknestgrove
0

ja, dags att tänka lite i vanliga banor! Säger han så om statyer med nakna karlar också? Hiihihi!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Cammo
0

Hihihi..ja nu var det ju JAG som konstaterade detta… min man var "oskyldig" den här gången!

Cammo**Generad

Hawknestgrove
0

Haha, Cammo, lika illa!Skrattande

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

mogge9
0

Hej Cammo,det är väl tur att man inte är gift med dej,för då hade man nog lagat dåligt till hi hi . Förvånad                Mogge9

Lena
0

Det där var ju riktigt kul! Undrar föresten hur de gör på Zoo med dessa stora lejondjur och andra kattdjur? Fast det är väl å andra sidan lite annorlunda läge. I vissa fall är det ju frågan om utrotningshotade katter som man försöker rädda genom olika avelsprogram.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sessan1
0

Nä, men Cammo då, stackars lilla misse som får "backa om"

Hoppas verkligen missen  får ett permanet hem framöver!

Håller tassar och tummar!

Sessan1