Joli är död
min jolie som jag har gett mat och pysslat om i 5 år är död. idag gav jag den mat och gosade med henne så la hon sig i solen och sträckte ut sig och tyckte nog livet va härligt, jag jick in en stund och när jag kom ut har någon antingen sparkat den ihuvvet eller kört över den. jag åkte till veterinären med henne där hon fick somna in ,jag har gråtit hela dagen, jag va en slags stöd matte åt denna katt.bilder på joli finns på min sida..

bilden är den där hon sitter på en grusplan

Usch! fy va hemskt………… Elaka människor.
Tröstekramar till dig…..
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Men herregud, hoppas du får fatt i nån som sett nåt. Finns inte ord….
Åh så ledsamt.
//Pia

det var en sån underbar liten katt, hon var inte rädd för någon.och varje dag så lutade vi våra huvuden mot varandra när vi gosade , och hon hade så många som tyckte om henne
Tröstkram till dej.
Jenna:(

tack för allt stöd , jag bara grinar
Usch va hemskt… Förstår att du e jätte ledsen. Stackars Jodi… Tröstkramar
Men så fruktansvärt grymt att kunna göra så mot ett värnlöst djur. När ondskan tar äver hos människan är det ofta djur får lida.
Jag beklagar verkligen det som hänt Siberlina och jag känner verkligen med dig och förstår att du är ledsen.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

hur är folk funtade egentligen! kram på dig siberlina. det är fruktansvärt det här.
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Tröstkramar till dig. Nu är Jolin i Regnbågslandet..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

fins det verkligen ett rengbågsland

Så tråkigt. Stackars fina Jolie.
Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se

det är så konstigt , från ena stunden till den andra , hur allt kan förändras , solen lyste allt va så bra och joli låg och sträckte sig i värmen ochså händer detta hemska i nästa stund

Nej så vidrigt gjort mot er!! Vilka hemska folk det finns!! Många tröstekramar till dig! Förstår att du gråter! Jag blir så förbannad att de kan göra så!! 

-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

det känns som jag kommer va lessen resten av sommaren
Lilla Siberlina kramar om dej
Jenna:(

tack jenna och alla andra

jolie var så full av liv , och sprang efter mig hela tiden,det var så otroligt jobbigt att se henne på det viset,, det är ofattbart..

Nej men kära nån vilken fasansfull upplevelse. Hur kan detta ha hänt frågar man sig. Javisst en olycka kan hända men hoppas vid gud inte att någon har burit hand (eller fot) mot denna lilla varelse. Jag blir helt förstörd när jag hör om detta.
RIP lilla Jolie!
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

den låg på ett ställe där det knappast kör bilar och kom deten bil så sprang hon undan,,hon var så klok

Men fy så hemskt………vilken chock det måste ha varit…. Fy för f****n vilka hemska människor det finns.
Tröstekramar härifrån oxå!

Men så hemskt och fruktansvärt. Snyft.
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

först va jag i ett chocktillstånd och sen grät jag resten av dagen

Men jisses…jag sitter här mållös o finner helt enkelt inga ord..hur fasiken kan någon ge sig på en oskyldig kärlekstörstande misse som inget annat önskar än att dela med sig av sin kärlek…..tack o lov..mitt i allt det hemska fick missen känna sig högt älskad av dej in i det sista..
Massor av tröstkramar till dej..

Så hemskt
Många tröstekramar till dig siberlina!

det var en sån fin katt och älskad av alla utom en galning..och hon va inte rädd för någon för nästan alla skämde bort denna katt hon var älskvärd,,så det känns så otroligt jobbigt….förutom att man bara grinar
Stackars dig. Jo jag tror på regnbågslandet. så hemskt för dig….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

ja tror ibland att hon förstod va jag sa till henne , jag brukade tala om för henne att hon skulle vara försiktig och rädd om sig och när det kom stora hundar så jick hon och gömde sig i busken och när dom gått förbi så jick hon ut igen.men denna galning kunde hon ej skydda sig mot,,

Sänder över massvis med tröstkramar!!

VARFÖR SKA ALLT HEMSKT HÄNDA MIG
Jaaaaaa sej det.
Men du ska se att det snart vänder.
Kram
jag vet hur det känns. för 1 år sen dog våran bosse. saknar honom fortfarande. han var en speciel katt.

vad tråkigt att höra…. beklagar o tänker på dej o stackars Joli…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

den 7 juni förra året fick sotis somna in ,och nu händer detta…
Men å vad förskärckligt att kissen skulle dö på det hemska sättet. Skickar massor av stödjande kramar.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Så sorgligt. Förstår din sorg men också vrede. Din lilla kisse är nu i det vackra Regnbågslandet där hon springer omkring på de vackraste av ängar tillsammans med så många andra älskade och saknade kissar.

hon kanske springer där med sotis ,som dog förra sommaren, det känns som mitt hjärta håller på att gå sönder av alll sorg..
Men du får skaffa en kisse att ha som innekatt. Då är väl risken inte så stor att den blir skadad av elaka människor.
Kramar om dej
Jenna
siberlina, du är ju deltidsmatte åt Kickan! Det är väl en liten tröst? hon är ju så fin….
Ja just det . Det hade jag ju glömt.
Tetiga tant Jenna

ja jag har ju kickan och majja ,men jag älskade joli lika mycket som sotis ..allt är så jobbigt
Ja, fy 17 så trist… Stackars dig. Så hemska folk det fins