Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 1866 ggr
siberlina
0

Joli är död

min  jolie  som jag har    gett mat   och   pysslat om i 5   år  är död. idag    gav  jag  den  mat   och gosade  med   henne   så la  hon   sig  i solen      och sträckte ut  sig    och    tyckte  nog livet   va  härligt,  jag  jick in en   stund  och när jag kom  ut  har   någon   antingen   sparkat  den  ihuvvet   eller    kört  över den. jag åkte till  veterinären    med  henne    där     hon  fick  somna  in    ,jag har gråtit   hela dagen, jag va   en slags  stöd  matte    åt denna  katt.bilder     på  joli finns    på min     sida..

siberlina
0

bilden är den  där  hon sitter   på en  grusplan

anebit
0

Usch!  fy va hemskt………… Elaka människor. 
Tröstekramar till dig…..

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Men herregud, hoppas du får fatt i nån som sett nåt. Finns inte ord….

Puma77
0

Åh så ledsamt.

//Pia

siberlina
0

det var en sån underbar liten katt, hon var  inte rädd för  någon.och varje  dag    så     lutade  vi  våra   huvuden mot  varandra    när vi  gosade , och hon hade så  många  som  tyckte  om henne

Jenna-Gun
0

Tröstkram till dej.

Jenna:(

siberlina
0

tack för allt   stöd , jag bara grinar

[sofia-85]
0

Usch va hemskt… Förstår att du e jätte ledsen. Stackars Jodi… Tröstkramar

emjon
0

Men så fruktansvärt grymt att kunna göra så mot ett värnlöst djur. När ondskan tar äver hos människan är det ofta djur får lida.

Jag beklagar verkligen det som hänt Siberlina och jag känner verkligen med dig och förstår att du är ledsen.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

martdat
0

hur är folk funtade egentligen! kram på dig siberlina. det är fruktansvärt det här.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

essut50
0

Tröstkramar till dig. Nu är Jolin i Regnbågslandet..

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

siberlina
0

fins det verkligen ett   rengbågsland

johnnys girl
0

Så tråkigt. Stackars fina Jolie.

Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se

siberlina
0

det är  så  konstigt  , från ena  stunden  till den  andra , hur allt  kan  förändras , solen    lyste  allt   va  så  bra  och  joli  låg  och  sträckte    sig i   värmen ochså   händer detta  hemska    i  nästa stund

Simson
0

Nej så vidrigt gjort mot er!! Vilka hemska folk det finns!! Många tröstekramar till dig! Förstår att du gråter! Jag blir så förbannad att de kan göra så!! GråterSkrikandes

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

siberlina
0

det känns  som jag kommer  va  lessen resten av   sommaren

Jenna-Gun
0

Lilla Siberlina kramar om dej

Jenna:(

siberlina
0

tack jenna  och alla  andra

siberlina
0

jolie  var  så full av   liv , och sprang efter mig hela  tiden,det var  så    otroligt  jobbigt att  se  henne   på det  viset,, det är  ofattbart..

kattassen
0

Nej men kära nån vilken fasansfull upplevelse. Hur kan detta ha hänt frågar man sig. Javisst en olycka kan hända men hoppas vid gud inte att någon har burit hand (eller fot) mot denna lilla varelse. Jag blir helt förstörd när jag hör om detta.Gråter

RIP lilla Jolie!

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

siberlina
0

den låg  på ett ställe   där  det knappast  kör bilar och  kom deten bil     så  sprang   hon undan,,hon var  så  klok

incan
0

Men fy så hemskt………vilken chock det måste ha varit…. Fy för f****n vilka hemska människor det finns.

Tröstekramar härifrån oxå!

Engla
0

Men så hemskt och fruktansvärt. Snyft.

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

siberlina
0

först va  jag i ett  chocktillstånd   och sen   grät    jag    resten av  dagen

Sidentass
0

Men jisses…jag sitter här mållös o finner helt enkelt inga ord..hur fasiken kan någon ge sig på en oskyldig kärlekstörstande misse som inget annat önskar än att dela med sig av sin kärlek…..tack o lov..mitt i allt det hemska fick missen känna sig högt älskad av dej in i det sista..

Massor av tröstkramar till dej..

karins
0

Så hemsktGråter Många tröstekramar till dig siberlina!

siberlina
0

det  var en sån   fin katt  och  älskad  av alla utom  en    galning..och    hon va  inte rädd för någon  för  nästan alla skämde bort denna   katt   hon var  älskvärd,,så  det  känns  så   otroligt  jobbigt….förutom att   man  bara  grinar

Hawknestgrove
0

Stackars dig. Jo jag tror på regnbågslandet. så hemskt för dig….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

siberlina
0

ja   tror   ibland  att     hon  förstod  va jag sa  till henne , jag  brukade tala om för henne    att  hon skulle  vara  försiktig  och  rädd om  sig     och  när  det  kom  stora hundar     så  jick  hon  och gömde  sig  i busken  och  när dom  gått    förbi  så  jick  hon ut  igen.men denna  galning  kunde  hon ej skydda sig  mot,,

Therese87
0

Sänder över massvis med tröstkramar!!

siberlina
0

VARFÖR   SKA  ALLT HEMSKT  HÄNDA  MIG

Jenna-Gun
0

Jaaaaaa sej det.

Men du ska se att det snart vänder.

Kram

solweig
0

jag vet hur det känns. för 1 år sen dog våran bosse. saknar honom fortfarande. han var en speciel katt.

MariannE11
0

vad tråkigt att höra…. beklagar o tänker på dej o stackars Joli…

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

siberlina
0

den 7  juni förra året  fick  sotis  somna   in  ,och nu händer detta…

Lena
0

Men å vad förskärckligt att kissen skulle dö på det hemska sättet. Skickar massor av stödjande kramar.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

annebeate
0

Så sorgligt. Förstår din sorg men också vrede.  Din lilla kisse är nu i det vackra Regnbågslandet där hon springer omkring på de vackraste av ängar tillsammans med så många andra älskade och saknade kissar.

siberlina
0

hon kanske   springer där  med  sotis  ,som  dog förra  sommaren, det   känns  som  mitt   hjärta  håller  på att  gå  sönder av alll   sorg..

Jenna-Gun
0

Men du får skaffa en kisse att ha som innekatt. Då är väl risken inte så stor att den blir skadad av elaka människor.

Kramar om dej

Jenna

Hawknestgrove
0

siberlina, du är ju deltidsmatte åt Kickan! Det är väl en liten tröst? hon är ju så fin….

Jenna-Gun
0

Ja just det . Det hade jag ju glömt.

Tetiga tant Jenna

siberlina
0

ja   jag  har    ju   kickan   och majja   ,men jag   älskade    joli   lika  mycket som   sotis ..allt   är så  jobbigt

Hawknestgrove
0

Ja, fy 17 så trist… Stackars dig. Så hemska folk det fins