Fotoalbum
Hej och välkomna in på mitt fotoalbum. Än så länge ligger det bara några bilder men jag lovar att komma med fler godbitar.
Vilka fina bilder på helt underbara kissar! Brittisk Korthår har alltid varit en av mina favoritraser.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Oj vilka underbara kissar.
Pussa dem från mej
Jenna:)

Jättefina kissar

Underbara katter du har! 
Fler kattbilder i mitt album:)
Blått är vackert!Så fina
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
VARNING! Ännu fler bilder på söta kattungar i mitt fotoalbum.

Ja det är tur du varnar för alla vackra kattbilder du har!!! =)
Bilden på din personliga sida är bara så härlig! Spagat heter det inte men kanske split? =) Vilken stil h*n har! =)
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Bor Ballou hos dig nu? Han är så söt!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Hej, tack för alla vänliga ord. Nej Ballou bor inte hos mig. Jag vet inte var han bor, jag var bara behjälplig med fotandet, vilket jag så gärna gör :)
Anne-Marie

# 10 Okej, för jag minns så väl när han bodde på katthemmet. Jag ringde till Kompis för jag ville gärna köpa honom, men fick inte tag på Maritha. Men efter ett tag hittade jag Blixten från samma katthem. Det var nog inte meningen att jag skulle köpa Ballou… 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Verkligen söta katter
Mozarella ser likadan ut sedan flera år men även "nykomlingarna" verkar vara ena riktiga skönheter.
Mvh
Morgan
Oj, oj så söööta de är kissarna! Vilka personligheter! Det syns att du är en duktig fotograf. Vad har du för kamera?
//Lena
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Så söta katter du har! Jag smälter 
Chockerande! Titta på egen risk!! Läs dagboken och följ med dag för dag.
Mvh
Anne-Marie
#15 Vilken fin liten kisse som du tagit hand om. Man blir så ledsen på alla dessa oansvariga kattägare som lämnas åt sitt öde för att det inte är roligt längre. Men denna lilla stumpa hade tur som fick komma till dig.
//Lena