Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 832 ggr
Osterang
0

katt-amma

Eftersom vår katt majas kattunge omkom vid födseln nu inatt så har Maja fortfarande mjölk. Maja saknar verkligen sin unge och vi tror att hon med "öppna tassar" skulle ta emot någon annans unge/ungar. Hon har ofta hjälpt till med vår andra katts ungar. Vår andra katt har adopterat kattungar förrut och det gick bra. Så om ni har några kattungar som behöver en amma, antingen hittekattungar eller egna så kan ni höra av er till mig via PM eller e-post

tove.lundegard@hotmail.com

Sidentass
0

Men åhhh..så sorgligt för er..o stackars lilla kattmamma..har du provat att skriva till uppfödarsidorna här på iFokus också..

Jenna-Gun
0

Vilken ort gäller det.

Naquita
0

Jag har en liten bebbe på 5 veckor utan mamma, var finns du?

Misan
0

Beklagar sorgen, det är inte lätt när något sådant händer. Har du hört med Södertälje katthem? Vet inte om det finns något ner mot trosa, kanske katrineholm eller runt där? Kanske rent av Sthlms katthem behöver hjälp, kontakta dem de brukar få in moderslösa kattungar.

Lisa

Osterang
0

#1 Nej, kanske ska testa det..

#2 och #3 Vi bor i Vagnhärad, en liten ort 7 mil s. om stockholm. Bor i ett hus ute på landet.. Ni kan väl kontakta mej på e-post? =)

Hawknestgrove
0

Puttar upp! lilla mamma kan få plats med en bebbe!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Osterang
0

Puttar upp jag också, det är inte många dagar till det finns chans att det funkar!