Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 883 ggr
Imasy
0

Tack Tuska!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack för att du ordnade så jag vart vaccinerad och kastrerad.

Tack för skjutsen den långa vägen.

Och sist men inte minst, Tack för att du gav mig och mina vänner en chans till ett fortsatt liv. Må vår gammelmatte le i sin himmel för allt du har gjort för oss!

Nospussar från Killen. 

GosChippen
0

Bra gjort Tuska!

[sofia-85]
0

Åh va söt han var då :) Bra gjort Tuska

Jenna-Gun
0

Han är ju så söt Snyft snyft.

Bra att han fått ett hem.

Kram Jenna

tervmatte
0

Tårarna rinner när jag läser allt det som Tuska gjorde för dessa katter… Saknar ord.. En underbar människa…

kattassen
0

Å vad fint att ni tillsammans du och Tuska lyckades att få iväg Killen innan myndigheterna hade släckt hans låga.

Kramar till er båda!

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

tuska
0

Tusen tack  för de fina orden. Jag känner att jag nu gjort allt som står i min makt för dessa katter.  Jag har hittat goa fina hem till dem, dock inte alla men de som va yngst, som jag ansåg hadde många  många friska fina år kvar att få leva.

Tack alla för visat intresse för tråden,   Jag kommer nog att få fler uppdrag efter det här   Tror ni inte  ??Glad

tuska
0

Glömde säja  TACK  själv Imazy  för det hjärterum du har.. Jag har ju hjärtat men inte rummet……Något som va nyttigt va att min "gubbe" fick se att det är fler än jag som har fulla stugan i katter, han tror att det bara är  jag är "kattknäpp"

Imasy
0

Hihi, vi knäppa katt tanter får väl slå oss ihop ;)

Du får väl släpa med honom på DÄK´s utställning i höst, däre finns det väl fler tokar ;)

tuska
0

#8  Jag har anmält en misse till DÄKs utställningen på lördagen  men jag får nog åka själv.  han har varit med mej någon gång på utställning men det är det värsta han vet.

Nonimonos
0

Jag hoppas få göra dig sällskap på DÄK Tuska - inte behöver du Boa där inte ;-)

Heja för en bra insatts!

tuska
0

# 10  På sånt jippo passar inte gubbar som tycker om tanter, där passar gubbar som tycker om gubbar, så säjer min gubbe Bosse

Imasy
0

Idag har lilla grabben återhämtat sig och är så kärvänlig.

Igår kväll måste han ha varit jättekissnödig för han satt på lådan jättelänge. Sedan så började han prata och han såg så besvärad ut, som om han var hård i magen eller nåt.

Så jag satte mig bredvid honom och strök honom på ryggen, och så majuade/pratade vi med varann och så kunde han bajsa ;)

idag var han lös i magen, och snart ska avmaskningsmedel inhandlas.

tuska
0

ÅÅÅ   jag blir så lycklig för den killens skull,  Kanske att du gett honom lite för go mat för att bli kompis med honom.

En avmaskningstablett sitter nog inte fel och är sannolikt behövligt. Du måste vara en ängel som tar så god hand om killen, hoppas att någon blir kär i honom å kan ta över vårdnaden så småning om för det är väl så meningen ellerhur ? // Tuska Inger

Imasy
0

japp, hur mysig han än är, så kan han inte vara kvar :(

Såg att han smaskat i sig burkmaten till sista droppen, så det kan ju ha varit den som spökat?