Babycat milk
Jag har en oöppnad påse Royal Canin Babycat Milk med sista datum 2007.11.27. Rensar i skåp idag… Någon som vet om den är otjänlig som kattföda?
Är det någon, trots datumet, som vill ha den skickar jag den utan kostnad. Skicka PM.
Puutt, ingen som behöver? Sofia kan kanske ha bruk för den? det är nog ingen fara med datumet! Brukar klara sig bra ca 6 månader efter med garanterad vitaminhalt
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Putt! Här finns babymjölk!
Sofia är nog i uddevalla och handlar nu ;)
Men skulle nog säkert ha nytta av den :)
Ja helt klart. Lägger man den i frysen, så håller den sig dessutom ännu längre.

#4 Det hade jag glömt! Att man kan lägga det i frysen. 
Hittade några (7 st) Easytabs i sin förpackning också. Självklart för gamla dom också!
Sista dag mars 2008 på dom. Vet inte om dom duger fortfarande? Vill någon ha dom så säg till.
Oöppnad mat håller sig i regel mycket längre än sista förbrukningsdatumet. RC kan dock inte garantera att maten har lika stort vitamininnehåll som den har under "giltighetstiden".

Jag tror också att Sofia kan ha nytta av det hela. Här behövs ju inte sådant, eftersom de har sin mammakatt och hon är jätteduktig med dem. Men tyvärr vill hon fortfarande mest ha "människomat". Kattungemat får hon i en skål, inne i väskan, för annars skulle de andra katterna äta upp den för henne och det är inte så nyttigt för Ludde speciellt. Han är tjock så det räcker, ca 6 kg.
Ja samma gäller ju Easytabsen. De är ju fullt brukbara. De behöver ju inte ha nån vitaminhalt alls. HAr du fått kontakt med Sofia?

#8 Nä, ingen som velat grejorna än.
Då Kontaktar jag sofia om detta.