Stort tack !!!
Jag vill passa på och tacka alla som ställt upp med pengar till Teddys och Mizzis vetbesök och medicin.
Utan er hjälp hade jag inte kunnat åka med dom eftersom min egen ekonomi är under all kritik just nu.
Återigen tusen tusen tack och många kramar från Teddy,Mizzi och Marita 
Ja lycka till med lille Teddy i morgon. Och lille Teddy, hoppas du får lugn och ro och snart hittar ett permanent hem! lille vännen, som du flaxat genom Sverige….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Tänker på er i morgon och att allt går väl när lille Teddy skall transporteras ner till Naquita.

Ja det kommer onekligen bli ett tomrum efter honom nu, men samtidigt vet jag ju att han får det lugnare och bättre dit han ska så det känns skönt.
Men man kan ju endå inte låta bli att fästa sig vid dom små liven även om det inte funkat så bra 
Lycka till lilla Teddy vännen, önskar dig all lycka och kärlek genom livet, och jag hoppas innerligt du får det hem som kommer passa dig perfekt en dag, det förtjänar du så väl lilla gubben .
"Kram från gammla reserv matte och kompisen Mizzi"

Glömde bort att redogöra för vad allt kostade och nu har jag ju skickat med alla kvitton ner till Emma så hon kanske kan skriva en tydligare redovisning senare eftersom jag inte kommer i håg på rak arm vad som kostade vad.
Men här kommer endå en tillfällig redovisning.
Insamlingen blev allt som allt 1100 kr
Vetrinärsbesök för två katter 300 kr
**En påse i/d mat till Teddy minns ej exakt summa(Emma har kvittot)
**
Stronghold två förpackningar a 232,50 kr st alltså sammanlagt 465 kr
1 förpackning verimoxin till Teddy minns ej exakt summa (Emma har kvittot)
Hela summan för vetrinärsbesök,medicin och maten kostade alltså 1257 kr
157 kr lade jag ut ur egen ficka l
Sen skulle egentligen Syrran och Mison haft pengar för att dom ställde upp och körde, men som ni ser så blev inga pengar kvar till det så det får lösas på annat vis.
Vet att Mison har i alla fall fått 100 kr till bensin hittils, men det täcker ju bara upp en liten bit på vägen.
Detta är den redovisningen jag kan göra just nu, men Emma kan kanske redovisa dom summorna jag inte minns eftersom kvittona är på väg ner till henne nu med Teddy.
//Marita
#4 Jättebra att du redovisat intäkter och kostnaderna. Vi har ju dem reglerna att man lämnar en sådan här redovisning när man har en insamling via forumet på Hittekatter iFokus.
Så bra ändå att så många kunder hjälpa till med kostnaderna! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Hoppas att allt går bra med kissarna. Bra redovisat :) kul att pengarna nästan räckte :)
Ja glöm nu inte, om det är någon, som kan stötta mer med soppapengar, att sträcka till lite! PM:a Mitzi, så vidarebefordrar hon till den snälla chauffören!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#7 Har gjort så.

Japp bara att Pm:a till Mison för dom som vill hjälpa till.
Hon är är en ängel som ställde upp och åkte så långt 

Alltså, kan vi inte bara skita i det för denna gången. Mitt hjärta och ego mår ju så jättebra för att jag har kunnat hjälpa till med detta. Det kanske går fler tåg. Så man kanske kan hjälpa till.Då kan det kanske vara bra med lite stöttning…..
Alla djur behöver någon som bryr sig!

Du bestämmer naturligtvis själv Mison
.
Anledningen är nog att en del vill hjälpa till för att visa hur viktiga ni som ställer upp är, och så att ni inte blir tagna för givna för att vara någon som alltid"bara ställer upp" jämt utan att man får åtminstonde en del hjälp med bensin.
Många kanske vill hjälpa men inte kan pga dålig ekonomi och ser man då att man kan få hjälp med bensinpengar så kanske fler kan ställa upp .
det är så jag tänker 
Sen om du vill bjussa på denna körning så är det naturligvis inget fel i det och helt upp till dig, visar bara på hur stort hjärta du har.
Kram Marita

underbart att höra att allt flytit på bra. Tack alla som ställt upp på Teddy!
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.