Min mans andra kärlek
Härligt foto, jag tror att det är vi i motsatta könet som gullar mest med våra djur eller ?
Förstår hans kärlek.
Inte svårt at älska den kissen
Nej precis Jenna…han e en gullegris…
Och han e våran=)
Min man gullar mycket med våra kissar
Hihihi, det brukar bli så…Daniel var skeptisk mot att skaffa vår första katt då vi flyttade till Västerås -99. Men se vem som kelar mest.
jag pussar å dolar med katterna ,men min man bara har dem i knä å stryker på dem. Det va så jag menade
gullig han är (Puck allså =) )
Känner igen det hela. Min gubbe ville inte alls ha en katt när Tusse kom 1994..Men vem var det som tog hand om honom? Jo gubben. Vem har en egen katt här hemma? Jo gubben har Milou..Milou älskar gubben
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Härligt med en karl som gillar katter ;-)

Jättegulliga bilder…………….
Min karl har aldrig velat ha katt……… men Rasmus som blir 15 år i höst är hans ögonsten….. sen har vi ju utökats med Lillpysen i höstas och det var ju inte heller populärt men han gullar med honom också nu…..
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Där ser man att karlar gillar katter och andra djur men det sitter långt inne.
Min son hittade en hamster i trappan i en kartong när han var liten, vi kontaktade polisen som sa att vi kunde ha den så länge tills vi hittade ägaren. Min gubbe ville inte ha någon hamster alls, men vi andra två ville det. Så vi tog hand om hamstern som vi kallade Mimmi. Vem tog hand om Mimmi? Jo min gubbe så klart, det var hans älskling. När Mimmi dog ville jag och sonen skaffa en till, men det var helt stopp..Men vi gjorde en kupp, gubben fick en hamster när han fyllde år, det var en hane som fick heta Hampus. Han var så glad för den men ville först inte erkänna det.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Vilka härliga bilder!! Min sambo goar ofta med katterna..speciellt Michelle o Josefin som föredrar hans knä framför mitt;-)
Hehehe…härlig bild=)