KKS-salutorget.
Som de flesta vet så ligger KKS djurshop nere tillfälligt i väntan på att ngn ska ta över. Under tiden har jag nu lagt upp en sk visningssida där man kan se alla skyltarna då jag tagit över dem och sen har jag även lagt ut lite av mina kattleksaker.
Ni får ha lite överseende över sidan *fniss* den är bara temporär som sagt och jag ska försöka få det att fungera. Öppnar upp den lite grann smått för er här inne så ni kan se.
//Pia
Jättefint!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Snodde med mig den lilla kissen till min nya blogg!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#2 visst e den söööt.Spinner o mjauar så gulligt.
//Pia

Så fint ! Så gullig kisen är som spinner och mjauar
Åh vilken fin sida Puma!!
Jätte fin sida det är. Du är så duktig…
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Ja ni måste ju tro att jag inte har ngt liv utanför datorn snart
//Pia
#7 Det har du väl inte
eller har jag fel..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Ha ha jo då. Här virkar vi, tittar på tv och sitter vid datorn samtidigt även äter där så ja spar in en massa tid
//Pia
De laminerade skyltarna var ju jättefina, hur stor är de?
HAr lagt länken på en anna sida också, så du får lite reklam. Ska ta och lägga det inlägget i Svenska HUskatten och KAttgruppen med.
#10 det är olika. Vilken är det du funderar över så kan jag kolla?
//Pia
Tackar Gunilla:))
//Pia
Nu är det fixat!
Jag har en kvar som är 10.5X14 cm ca
//Pia
Jag skulle behöva två men annars tar jag den som är kvar. Ska titta om jag hittar något mer med.

#15 Puma gör skyltarna numera men är du intresserad av fler än en så har jag fortfarande några här hemma som du/ni i s f kan tinga.
Ps! Ni glömmer väl inte att lämna kommentarer om leksakerna på KKS Salutorget, eller 
Jag har flera av denna vaiant som är utskriven och redo för laminering men de är 17.5X13.5 ca. Men gillar du hellre måttet på den innan kan jag säkert fixa ut en sån under morgondagen. Inga problem. Meddela mig bara vad du är intresserad av så fixar jag det.
//Pia
Kan jag beställa här direkt? Går det så vill jag gärna ha två stycken, och finns det myntamöss kvar så släng med ett trepack sånna oxå. Vem ska ha min adress?
Pma mig vad du vill ha tillsammans med addressen så säger jag hur mycket det blir och kontonr så fixar jag det. Är det möss eller punkare som önskas?
//Pia
Pmat dig nu
Det ska tror jag gå att kommentera bilderna och det får ni jättegärna göra. Kul med kommentarer av såna som beställt eller fått dessa saker och höra vad ägare och katter tycker;)
Vet inte om det funkar men hoppas så ni får gärna testa.
//Pia

Bildspelet är så fint Puma!
Tackar Karin. jag ville ju göra det lite hemtrvligt och allt. Salutorget finns ju tack vare alla de som köper saker och stödjar de hemlösa katterna och visst ska de glada nya ägarna av sakerna finnas med på ett hörn. Men fler bilder önskas givetvis.
//Pia
Vilket fint salu-torg och va massa fina saker… vill ju ha alla sakerna :)
/Malin
Lite nya saker kommer att dyka upp inom den närmaste tiden bl.a Pussy punkare och nya skyltar, då även md hundar.
//Pia
Funkar bra att kommentera bilderna :)
/M
Uppdaterad
Tack för kommentaren också M
//Pia