Forumsfika Sthlm 30/6 (31/6)

Hur hittar man dit om man kommer från enköping??
Alla djur behöver någon som bryr sig!

Jag vill jag vill jag vill komma men kan inte…däremot vill jag norpa godsaken i godisburken du visar!!! Man får inte lägga ut sådana frestelser! De blir för stora!! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Det är bara 30 dagar i juni 
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Ok, ska kolla med Räkans nya matte, vi kanske hinner komma över…
Hade garanterat kommit om jag inte bott så lååångt bort. Att få kela med dem katterna det hade jag inte missat. Men tyvärr sitter jag på helt fel sida av landet.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Haha ja jag tänkte fel, det är ju den 30/6, imorgon måndag alltså hihi. Så synd Lena, vore kul å träffas. Kolla om ni kan Mison, och skicka ett Pm om ni vill komma.
Välkomna de som kan!

putt

Hade varit jättekul, men som Lena också säger ovan - det är fel sida landet även för min del som inte har semester heller och råkar vara i dina krokar:-(
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

åhhhh..så sugen jag blir..så roligt det hade varit..men det blir lite för krångligt att ta sig från linköping..

Jaaaaaa jag hade också velat komma men kan inte just i morgon annars tar det bara 1 timme med tåget till Sthlm + tunnelbana förståss.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
och jag är barnvakt, så typiskt, hade gärna velat gosa missar, men lite sent tyvärr Maggan47
Jag ska gå =) Kul =)

Maggan ta med barnen :o)
Oh… jag vill :)

kom då mymlanbus :o)

Hej. Vi hinner nog tyvärr inte komma
Snälla… berätta om alla missarna, berätta om allt som hände, som jag tyvärr missade :) men nästa gång… då kommer jag :)
/Malin
Ja, nästa gång kommer jag också…

hade starka funderingar men sen försvann tiden….hoppas på nästa gång…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Det va mysigt som bara den! :oP Vi va inte många men det va kul, mycket katt prat och mys och gos. Ni missade vit chokladkladdkaka med jordgubbscrisp samt en mintchokladkladdkaka med grädde och jordgubbssås. Åxå kaffe latte såklart! *reta*
Ohhhhhhhh….. *ser avis ut* nästa gång kommer jag :)
Jag ville med prata, mysa och gosa och äta massa gott… *dreglar*
#21 Nästa gång kommer jag, Maggan och Marianne…Vi älskar att gosa med katter…
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

#21 Låter mer än trevligt…tänk om man sluppe dessa långa avstånd…finns månne någon forumbild att visa upp;-)