Tack Kusten
Idag kom akvarellkortet som jag vann på insamlingsauktioner forumet. Vann med 80 kr och de gick till Sofias katter.
Med kortet kom en änglakatt i ull också. Tack kusten för ett underbart kort, de är så fina och änglakatten var ju sååå söt också.
Tack så jättemycket och jag tycker verkligen du ska satsa på tavlor.
Kram
//Pia
Kusten e super duktig på att måla :)
Super är alldeles för milt sagt. Hon e otrolig på akvarell. Jag som hatar det då det är ngt jag aldrig fått kläm på det men de som kan, de ser jag upp till.
//Pia
Ja hon är verkligen duktig… Då puttar vi upp för Åsas insamlingssida! det finns en speceill katt där……. Bjud på den! OCh på många andra fina grejer. JAg väntar forfarande på besked om mitt fina vinställ jag vann
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Men nu blir jag nyfis här…skulle vilja se Kustens målningar..kanske dom finns i hennes album:-) *tar mej en kik där*!
Men jösses så fint.
Vilken talang

Ja vilken talang! Så snygg!
Underbar är den och Kusten har verkligen talang och fångar katterna både i verkliga livet och på bild
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Nej men ååh
vad snälla ni ee… jag gömmer mig med blossande röda kinder i en filt.. tack så mycket.. från hjärtat
Puma - du ska få en förstoring för Wilma (min misse som är avtecknad) blev så glad hon med :)
En förstoring kommer även till dig essut, på Nissebilden som du vann. Paketet går iväg imorgon - lite försenat och det ber jag om ursäkt för. Det är så mycket akutmissar överallt nu att man knappt hinner med att andas.
Kram på er godingar!
Men oj, jösses vad snäll DU e då:) HAr funderingar på att göra en tavla av bilden. Den är så fin att jag skulle vilja ha den på väggen.
//Pia
Vilken talang! Mycket vacker bild :)
#9 Tack. Då har jag nått att se fram emot, är så nyfiken hur den ser ut i verkligenheten..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
#12 du kommer bli helnöjd för det blev jag.
//Pia

35 Men du milde vilken vacker tavla! Helt otroligt vilka konstnärsjälar det finns..

superbra gjort…. jag är verkligen imponerad………….
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Tack Kusten för kortet och bilden. Jätte vacker var den. Ska köpa ram och sätta upp bilden på väggen.
Tack även för den röda kattängeln…
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"