Godmorgon allihopa!
Jaha, blev väckt igen kl:04:45 av mina kära katter. Jag har skrivit blogg och nu sitter jag och gäspar :) Får väl sova middag sen :)http://katjafoto.webs.com/blogg.htm
Vad ska det bli för väder idag då? Just nu ser det grått ut :) men vem vet det kanske ändras.
Vad har ni för planer för idag? Själv kommer jag att vara trött så det blir nog inte så mycket. Syrran ville komma hit och hitta på någonting på kvällen, men nu vet jag inte om jag orkar har sovit 5 timmar så jag är rätt så trött.

godmorgon , i ha en skön dag , idag ska jag hjälpa en släkting att klippa hans gräsmatta
Godmorgon. Vaknade rätt så tidigt idag fast det är lördag..
Ska inte göra nått alls idag, ta det lugnt bara.
Milou ligger i sin klätterträd och Pontus i klädkammaren i sin korg där och sover. Tror att Pontus är mer än 7 år, han vill inte leka längre vill helst sova dygnet runt förutom när det är matdax.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Själv somnade jag inte förräns efter 3:30 i morse, och vaknade 8:30 av att sonen tjatar om lördags godis.
Så jag är lagomt pigg och alert ;)
God förmiddag. Kom på min huskatt med att äta rädisa med största förtjustning. Tog ifrån honom den vet ej om det är för starkt för en katt. I dag ska jag kolla travet på teven har nämligen spelat för en gångs skull. Till kvällen blir det att titta på Speedway-VM. Lär ha ett par katter i knät då
Sköt om er
Hoppas du vinner dina miljoner nu då #4 ;D

Har precis vaknat. Ska elda så det blir varmvatten, käka frukost…sedan ta dagen som den kommer. Nu tycker jag det har regnat tillräcklig här, är trött på att gå i gummistövlar…hallå var är solen! Ha en bra dag allihopa!

God förmiddag!
Ska ta med kameran ut på promenad med en god vän och sedan så borde jag väl ta hand om tvätten som ligger, stryka och sånt där… men det är inte akut.
Ut i naturen är mer akut!
Ha en bra lördag
/Malin

Vanan trogen har man startat dagen med att lösa melodirysset, gick bra idag med gemensamma krafter:-) Innan dess blev man väckt av Berlioz som var gosarsugen..det bär iväg till affärscentrat för att inhandla bland annat torrfoder o kattmat, sen kan man nog inte låta bli att köpa en liter jordgubbar..

vaknade tidigt idag..gick in i vardagsrummet o såg att en av katterna mest troligt puma grävt upp min ampellija så illa så den inte gick att rädda.. så nu får hon skylla sig själv att hon inte har nån kvar.. ska köpa en ny när jag flyttat..ska till Åstorp idag på torparedagarna o grilla lite hos mina föräldrar..
God kväll har varit vaken några timmar i morse och fixat förrådet sedan somnade jag och vaknade klockan 16.00. Brorsan var här och passade mamma. Jag behövde sova. Har fått magkatarr och fick tabletter men dom funkar inte. Har fått biverkningar som heter duga.
Godkväll
Nu har mitt släktkalas avverkats.
Luften har gått ur oss fullständigt.
Men gästerna var nöjda och vädret var fint.
Kram från en mycket trött Jenna
Haha, Rädisa… Ja hade det varit farligt, då hade han nog spottat ut det. Finsmakare….
Bra att du klarade av pärsen, Jenna. Ibland är det skönt att inga släktingar ha.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Hihi neb det gick bra
De bor mellan 12 -70 mil ifrån oss så det blir inte så ofta vi får besök.
Men jag sov 9 timmar i natt.
Solen lyser och vi myser .
Sa ifrån presenter . men önskade mej Perenner till rabatterna. Fick bland annat en kattmyntaplanta. Som Sara har torterat redan innan jag hunnit plantera den.
Så fick jag en talbok med Doris Lessing, en kattbok.Den ska jag lyssna på när gubben är på jobbet.
Jenna

Ja det är härligt med släktkalas då och då:) Bara det inte blir för ofta… Du får hängna in Kattmyntan Jenna!
Haha, Jenna, Hönsnät runt plantan…..
Hihi ja kanske det.
Ja, det har jag runt mina!

här har jag jobbat hela helgen… överbliven tid har ägnats åt att städa hos kattungar o mysa med dom… lilla Mille sitter med mej just nu o surfar… han har just avverkat 15 ml nappflaska….
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
#18 MariannE18 Har du döpt allihopa? Har jag missat nån tråd?
Katja den förvirrade