Kattunge sökes!
Hej!
Vi kan nu erbjuda en kattunge ett varmt trevlig hem, som inne katt(utgång endast ibland i koppel)
Kanske ett hemskt krav men vi söker en mysig, social kattunge,alltså ingen skygg… hona eller hane spelar midre roll.
Vi söker en kattunge då vår ena hittekatt (ca 4 år gammal)blev mobbad av alla katterna på katthemmet så den nya familjemedlemmen måste liksom ligga under honom i rang…förtår ni vad jag menar?
Vi bor i Karlskoga, mellan örebro och karlstad.
Någon som har en kattunge?

Oj det måste vara många här som har kattungar! Dock inte jag! Puttar upp!

Ja här finns många nu med småttingar som säkert vill komma till egna hem så småningom. Lena har ju en "hittekattsbäbisen räddad från kråkorna" bl.a.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Miss_Kitten, vad hände med Limbus (Leo)?
in på www.kks.se o titta transport brukar kunna ordnas.

#3 Leo var UNDERBAR…men började mobba vår ena katthane som vart mobbad även tidigare på katthemmet. Han mådde så dåligt så vi fick lämna tillbaka honom… Men tydligen så blev vi plötsligt hatade och anklagade för att inte tänka på katternas bästa av nån anledning så jag lägger ner all aktivitet här. Jag blir så ledsen för är det nåt jag gör så är det just att tänka på KATTERNAS bästa!! Varför skulle vi annars lämna ifrån oss en så underbar herre som Leo!Jag ÄLSKADE honom!!! Men det gick inte pga den mobbade katten här hemma och han var ju här först…
Aja, ha det så bra här allihopa och fortsätt göra ett toppenjobb för utsatta själar. Ni gör ett jättejobb! Det trodde jag att jag gjorde också förmina hittekatter men nu när man blir anklagad såhär så tappar man liksom gnistan lite. Jag tänker fortsätta älska och ta hand om mina djur, dom som tror nåt annat….det är deras problem
oj, jag hoppas att du hittar en ny kattvän till eran kisse å då är ju en kattunge det lättaste att forma. Jag hoppas iaf att du en fin sommar o det finns massor med kattungar överallt.

Jag har en hona som är flytt färdig….
svart vitt… eller svart med 3 stora vita fläckar på magen samt en liten på hakan hur underbar som helst.
PM:A mig vid intresse

#6 Tack så mycke, önkar även dig och alla alndra akttälskare här en trevlig sommar!
#7 Åh så mysigt, men tyvärr måste jag nog tacka nej just nu. Allt har blivit kaos plötsligt… men hoppas verkligen att du hittar ett tryggt och fint hem åt den lilla damen.

Okej vad hände här nu????

Ja stackars Miss Kitten som blivit av med "sin älskade Leo" som skulle vänta länge med att hitta ny katt, men konstigt nog söker hon en katt samma dag som hon så ledsamt lämnat Leo

Oj då!
ja det e väll inget alls med det, alla har vi rätt att ändra oss även den bästa. Jag har sagt stop på här på 4 katter men nu fick vi ju in en liten hemlösfäräldralös kattunge den lär bli kvar här alla har blivit smått kära i den lilla köttbullen. Även 2 av våra honor tar sig an henne som om dom skulle vara hennes mor (kastrerade honor kan jag tryggt säga) dom känner väll på sig att hon inte har någon mamma å hjälper mig med att tvätta henne o sånt. Den ena tar mycket väl hand om henne å igår tog hon in en mus med :S man jag tog musen o sa hon får ju annan mat lilla Missy :) å visade maten för henne så dom satt där å åt dom 2 :) dom sover även ihopp så det känns så tryggt o skönt att lillen blir fostrad på kattsätt å inte snuttig på oss hon snuttar lite på både missy o missan men mest är missy som tar hand om henne. snuttningen ger henne inget mera än trygghet o missy har inte tuttar knappt så det är väll päls hon snuttar på :) Men som sakt alla har rätt att ändra oss, jag tror ju att en kattunge kan bli en bra vän till hennes andra kisse håller ni inte med om det?

En gång är ingen gång två gånger är en för mycket

#10/13 Du verkar tydligern veta bakgrunden så PM:a mig gärna vad du utrycker, kommer även kontakta Miss_kitten för dennes version.
Trådarna på hittekatter ska vara tydliga, inte anklagande. PM:a mig din version så kontakta jag Miss_Kitten för sin version.
Mvh
Morgan - Medarbetare hittekatter
^^ bra Morgan så har detta löst sig inget hackeri här är vi kattvänner hela högen :)

Morgan nu har jag skickat pm till dig, ber om ursäkt att jag varit otydlig.
Låser denna tråd då TS inte längre har för avsikt att skaffa katt och tråden därför inte längre fyller sitt ändamål. Eventuella frågeställningar och privata konflikter ber jag er ta med varandra via PM.
//Lena - Sajtvärd för Hittekatter iFokus
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"