Bra kattnamn flicka!

Kim, Nova, Selina, Nadja, Miso, Timjan, Marilyn, Alina, Kattja, Indra, Stella, Fabia, Tindra, Ella, Meandra, Tuva, Lovisa….
Allt passar nog inte riktigt med Sture….
bra namn du kom på flera hamna på våran lista :D Nova va ju jätte fint Stella va tufft ja du har flera där :) kul har nån mera så skriv bara :D

Morgana?
Timjan fastna jag o min man för ska kolla övriga klanen vad dom tycker :)
Doris?
oja dom kommer upp på listan med doris o morgana :)

Sten Stures hustru hette Ingeborg.
Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se
:) morgana det kan inte vara morgans ide va :D hehe ja iaf den är uppe på listan igeborg hamnar inte där då min fars syster hette det o hon va en *surkärring* :O Men jag har fått lite tips här ifrån och även inne från katter så tack alla för fina tips på namn vi kommer sitta ner hela familjen o välja ut vad som passar henne. Så svaret kommer på kvällen imorgon hon är mycket söt så hon passar någ bra i alla namn :) Så namnstop är det nu :D Tack alla för gulliga namn :) även du johnnis girl :)

Smulan kanske? Förlåt läste inte så noga i inledningen… Inte Smulan visst…
Sara istället?
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

söta va?
ojsan vart lite stort :) hon är lite smutsig så det är lite tvättdags med :) hon stor i maten när hon ska äta å är tjocker som en köttbulle på måndag ska vi köpa avmaskningsmedel till alla katter o även denna lilla åker på en kur :)

Så sött! Sture och Sussie kanske?
Mizzy tar hand om henne jätte mycket kommer upp å sover hoss henne även våran Mizzan gör det men ofta är lillen upptagen så då blir det mys hos oss för mizzan, men jag tror ju att hon blir lite avis hon vill ju oxå ta hand om den lilla snurpan. Jag trode inte katter tog hand om andras ungar men här gör dom det, jag kan lugnt medela er att mina flickor är kastrerade å att missy aldrig haft ungar. mizzan ar fått en kull men det var för ett tagsen allså över 1årsen hon vart kastrerad.