akuttandläkare..
Känner bara att jag vill be er att hålla en tumme att jag överlever dagen..ska iväg akut till tandläkare där dom får lov att påbörja en rotfyllning som jag har panisk förskräckelse för..måste åka nu..o har bett husse att ge katterna mat ..
*kramar*
Lycka till!
ta det lugnt vissa skrämmer upp en så in i havet att rotfylla e farligt ont osv men jag har gjort det på 2 åh jag led inget efter det tvärtom det va skönt att slippa den nedrans tandvärken. Fundera på hoppa i ån med en stor sten för att slippa tandvärken urh det e en värk jag inte pallar med. Då är föda barn inget, en lätt match :) mot ha tandvärk dyngnet runt o jag har tandläkarskräck med tuppar av så fårt jag känner deras äkliga lukt så jag får ta lugnande medel hemma så jag e groggi när jag kommer dit in ;) men då har det gått bra iaf.
Tror det beror på att man har dåliga erfarenheter från tidiga tandläkerbesök i barndomen som gör att man har tandläkar- skräck.
Jag blev botad från min, när jag var 47 år. det var en underbar tandläkare som jag fick då.
Lycka till. Du ska se att det går så bra så.
Kram Jenna
Lycka till! Hoppas att det går bra :)
Kram:Katja
Tror precis som Jenna-Gun att vi som tillhör den generationen fick vår tanläkarskräck från skolan. Där fanns ingen psykologi för barn som var rädda och många tandläkare var inte bra heller.
Du skall inte vara rädd för rotfyllning för efter första besöket är roten död. Den skall sedan rensas så det är de efterföljande besöken som är jobbiga men smärtfria så det är mera tiden det tar.
Nu har du väl i allafall blivit av med tandvärken hoppas jag och det är inte det sämsta. Lycka till i fortsättningen med tanden.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Tack alla rara ni för tumhållningar!!
Nu är man hemma igen, och allt har gått smärtfritt o bra, naturligtvis fick jag bedövning..
gissa om jag var nervös när jag satt i väntrummet, och när man hade kommit så långt som till tandläkarstolen och väntade där sa hjärnspökena till mej att rusa därifrån..detta i tanke på att det hände ett missöde vid en rotfyllning för 20 år sedan..höll på att flyga ur stolen av smärta när dom satte i en nål..sådant glömmer man aldrig..
Är så otrooooligt glad o lättad att jag vågade ta mej dit..fått tanden provisoriskt fylld o slipper nu värk!!
Nu ska jag koppla av med katter, korsord o senare ikväll fotbollsmatchen:-))

Du får ta alla skrik du ej gav ljud till inne hos tandläkaren och skrika för att sverige vinner ikväll!!!
GRATTIS för att du orkade med tandläkaren!!!!
Från en som har stark tandläkarrädsla och dammar till dem!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

bra att besöket avlöpte bra….. jag är en av dom som verkligen har tandläkare högst rankad på rädd-listan….. har egentligen ingen anledning till min skräck för mina tänder har skött sej strålande faktiskt….
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Oh… Rotfyllnoing är inte kul. HAr en enda. Väntar aldrig så länge, så det blir så illa
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....