Kattlådor
Ja, det verkar som att Motor flyttar imorgon, eller åtminstånde rätt snart. Det gör att jag har två kattlådor här hemma som också söker nytt hem. ;)
Det är en blå låda med vitt tak, jag tycker den är rätt stor/djup som drar dryga 7kg sand att fylla.
Den andra är en ljusrosa låda med vit borttagbar kant.
Dessutom har jag kvar en påse av ICAs icke-klumpande kattströ, två matskålar och en sådan där vatten-grej där man sätter en upp-och-ner-vänt PET-flaska.
Finns det någon runt Kristianstad som behöver/vill ha?

Har Motor fått nytt hem?!! Har jag helt missat! Lycka till lilla Motor!!! Hoppas du får det lika bra som du haft det nu!!! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Vad roligt att du hittat en intressent som du kan känna dig nöjd med.
Vill önska lilla Motor lycka till i sitt nya hem.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Ja, jag har hittat en intressant som jag gillar skarpt. :) Vi ska träffas imorgon och om allt går bra, så följer Motor med henne hem. Om något känns som om det inte stämmer, så finns det en annan kvinna som är intresserad. :)
Hon är jättetrevlig och kattkunnig och blev väldigt glad när hon fick ett "halvt" ja av mig tidigare idag. Så vi ska se hur det går imorogn!
Lådan med lock är nu tagen.
Någon annan som vill ha lådan med vit kant? Det är samma modell som säljes på Rusta, märkte jag idag.
Lådan med lock är ledig igen!
Behöver inte Motor ha en låda med sej.
Lycka till Motor.
Nospuss Jenna
Hon har redan en låda som hon skulle köpa sand till. :)
Oh, lille plutten blir ihjälgosad av mig här hemma. :'( Men han ska få det bra, bara allt känns "rätt" imorgon.

Så glad jag är att det ser ut att ordna sig för Motor..!! Är övertygad om att nya ägaren aldrig kommer att ¨ångra sitt beslut att ta sig an en så go o trevlig misse!!
Säkert hittar man någon som behöver kattlådor..katthemmen brukar vara tacksamma för sådant:-)
Håller tummarna för Motor i sitt nya hem!
Jag la ut dem på Köp och Sälj på Kattforum också (där hade jag priser på dem, pengarna går till Sofia).
vad är priset på lådorna? bra å veta :)

så bra att lille motor fått ett nytt hem……….
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Ja just det. 50kr för den blåa och 20kr för den rosa. Plus frakt, givetvis.
Jag kan inte frakta med bussgods, om inte någon betalar min resa fram och tillbaka till Hässleholm. :(
oj det va billigt värre. hmm vi behöver ju ingen ny låda då våra går ju ut å gör visst alla behoven ute ser det ut som bara lilla Tiara som får allt ta lådan för hon är ju innekisse :) en fråga är det en lucka på den blå? våran lycka har pajjat så det kan ju vara en bra orsak ;)
Jepps, det är lucka på den blå. Det är en lite skum variant av låda-med-tak-och-lucka… rätt skålformad, men rektangulär, om du fattar vad jag menar. Inte så där platt och fyrkantig som lådorna är idag.
Vill man ge mer, så vassego. Jag ger som sagt pengarna till Sofia.
Putt!