Nytt djurskydd i Söderhamn
Jag tipsar om det nya stora djurskyddet i Söderhamn:
Vad bra att det öppnat ett nytt Djurhem i Söderhamn! Jag har lagt in länken i vår länksamling.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Jättebra att det händer något!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Catfoot: Det får vi verkligen hoppas!! Bra med nytt hem i alla fall!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
#5 Jag minns ju att det inte var så bra beställt tidigare däruppe. Men nu verkar det ju vara en nysatsning på gång. Du får höra av dig till Djurskyddet och kontrollera läget.
//Lena
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
å. hon me de andra djurskyddet kommer inte att vara me… därför de typ fixade en ny.

Hääärligt!!!

Catfoot: Berätta hur det går och hur det ser ut. Superintresserad!
#11 Det låter ju jättebra att det kommer igång seriös och bra verksamhet. Kul att du anmält dig som frivillig, det är guld värt för alla föreningar.
//Lena
Detta är ju toppen och hoppas nu att det är ett bra djurhem som värnar om djuren. Jag ska åka dit och titta nåt tag när jag har tid. Roligt!!!
Ja tänk om det hade funnits något inom 5 mils avstånd för mig…. JAg medtager tandborste och sovsäck…..
Jag återkommer med rapport….Tjejerna höll nu på att måla och inordningställa lokalerna..Det har stått tomt i många år, å det var väldigt igengrott som jag förstog av den trevliga tjej jag pratade med…ser verkligen framemot att få besöka stället…Det låter superseriöst…Himla kul…
Rapport…Wov…Vilket läge, vilka utvecklingsmöjligheter..Vilket jobb tjejerna lägger ner därute..Jag är impad..redan två stora katter på plats å två stycken kattungar,svårt att säga nej till kisser som behöver kärlek å mat, fler på ingående som är i jourhem..Å då är arbetet på lokalerna inte klart ännu, å Invigningen är först den 8 Juni…
Så alla som vill bli medlem, tveka inte…Pengar behövs, det vet ni alla som hjälper katter i nöd…Kram Catfoot
jag hörde det precis utav mitt ex med. styrelse möte på söndagen med. Verkar vara jätte härligt där ute =) Invigningen ska man absolut på =)
Nämnde till han med, alltså till mitt ex att jag kan ställa upp och hjälpa tull med kattungar och sånt troligen =)
Peter och bratt skulle nu åka ut dit och jobba en del. De håller på för fullt där ute =)
puttar upp den hära tråden =) Det finns en massa plats hos dem, plus att de behöver en del hjälp =)
text om invigningen för Söderhamns nya djurskydd. Fick den nyss utav dem. Lägger in den här. Hoppas att flera kan/vill komma…
Invigning av
DJURSKYDDET HOPPET
Söndag 8 juni kl 12-15 på Flygstaden
- - Kommunalrådet inviger
- -
- Hunduppvisning av brukshundsklubben
- Musikunderhållning Öhman
- Visning av lokaler och djur
- Loppis
- Vi bjuder på fika och det finns djur för barnen att klappa
Alla är varmt välkomna
Putt!!!!
Vad kul att det är invigning på söndag! Hoppas det blir en riktigt bra dag! Förstår att det är mycket som ska fixas och ordnas så här i starten. :)
Mvh Lena
puttar upp djurskyddet =)
samarbetar med dom. Och dom kanske kommer den 28e till mig på mötet =)
Putt för er