Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbilder-filmklipp
Läst 667 ggr
lilo-nova
0

Här är Totti!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Totti fick vi ta hand om, när en kompis bestämt sig för att flytta utomlands!

kattassen
0

Å vilken härlig panter! Mycket tjusig kisse!

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Jenna-Gun
0

Jättefin kisse.

Berätta gärna mer om kissen

Jenna

Puma77
0

Ja en riktig panter.

//Pia

Simson
0

Det var verkligen en riktig panter!! Urtjusig! Tur att ni ställde upp på han vid flytten!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Ledin
0

jätte fin var han ser ut att trivas bra :)

Kat08ja
0

Jättefin katt :)

Linda-Lou
0

ÅH en svart katt….jag älskar svarta katter=) Vilken Donna!

karins
0

En sån snygg Panter!

lilo-nova
0

Ja vad ska jag säga om totti!? En dag kom min sambo hem & frågade om vi inte kunde ta hand om totti! Min sambo Mathias hade väl blivit lite förtjust i Totti när han var hemma hos sin killkompis! Kompisen som då ägde Totti hade bestämt sig för att flytta utomlands efter bara haft totti typ 2 månader! Vilket jag tyckte var oansvarigt! Vid det tilfället hade jag 2 honkatter så det blev till att fara iväg & kastrera lilla nova, som jag då inte kastrerat ännu! Det var lite brottom med totti så han fick bo i vardagsrummet tills nova skulle ta bort styngen! Samtidigt när styngnen skulle tas så kastrerade vi Totti, Hans kullor hade hunnit trilla ner medan han bodde i vardagsrummet! Tänk er 2 tjejer!Skrattande Det går bra med Totti, han är 4 år nu! Men lite otur hade vi ändå för Totti har sjukdomen forl! En tandsjukdom, men det går bra vi har fått ta ut 6 st tänder på en gång när vi var hos veten sist!

lilo-nova
0

Tack så mycket! Han är 4 år men har så mycket energi! Så lekfull & busig, smart är han också! Öppnar dörrar! Cool

Ledin
0

Jätte söt var han kul med lite info om snyggingen :)

tiger1
0

Mycket gulligt av er att ta hand om Totti och även kastrera era egna honor och Totti. Det skulle finnas fler som ni i välrden. Då skulle inte djuren behöva fara så illa.

Jag har haft en svart katt, Tarzan, som såg ung. likadan ut.Han var ljuvlig och blev 15 år.

Nu har jag tre kastrerade ungkatter. Tiger snart 4 år, Mysan (långhårig skönhet) 3 år och Nisse 3 år. Jättehärliga var och en på sitt sätt.

Lycka till i fortsättningen med Totti.

tiger1

Hawknestgrove
0

Så fin svart kille! Och så fina ni vekar mot alla era katter!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....