Världen är liten..
Catfoot och jag har gemensamma barndomstrakter och bekanta har vi upptäckt. Det här är för Catfoot, jag har inte hittat något sätt att bifoga bilder i pm, men jag vill gärna visa henne den här bilden. Min första barnflicka är släkt med henne och de ska vara lika enligt en släkting så nu får ni andra se hur vacker hon är.

åhh vad kul det är när man gör sådana upptäckter, fin bild!!
Tack Solveig..Vilken vacker bild, så det är Sonja??..Ja, min moster säger att jag liknar henne, vilket jag inte tycker..Men vissa drag finns kanske, hon kunde inte varit så gammal där??..Verkligen kul att se bilden, ska skriva ut den å ta med den till Jämtland i Midsommar, mina kusiner har hjärnkoll på släkten vilket jag inte har…Kram Catfoot

#2 Ursäkta att jag lägger mej i Catfoot..men jag blev så nyfiken när jag såg att du ska upp till Jämtland..vi har ju våran sommarstuga utanför järpen dit vi ska försöka ta oss i sommar..har du din släkt där i närheten?
Haha kul! Ja, Solveig det går inte att bifoga bilder via PM här inne. En stor brist, som vi har tjatat om länge.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

men då kan vi ta varann i tass catfoot..jag är väldigt dålig på det geografiska..frågade sambon om var Frostviken ligger o han sa att det ligger långt ifrån järpen tyvärr..uppe i norra jämtland. Åre är inte så långt från oss..där var vi på dagsutflykt för ett par år sen..
#6 Va skönt att höra..Att fler är dålig på geografi..Jag är väldigt dålig även på att orientera mig, kan gå bort mig i min egen trädgård (å den är liten)..Min sambo skrattar alltid åt mig, när vi passerar ställen där vi varit…Å jag ser ut som ett frågetecken, Har vi varit här för>????????..Ja så är Catfoot, förvirrad till tusen..Kram..