Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 1074 ggr
SamanthaJones
0

Var Är MÖSSORNA?

I morgon tar jag studenten :) Och det ska bli sååå kul :)

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

martdat
0

Grattis!!

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Ledin
0

Grattis!

Jenna-Gun
0
SamanthaJones
0

TACK :) jag är så nervös! Jag brukar aldrig vara nervös men idag är jag lika pirrig som innan första dressyrtävlingen när jag var liten. jag ska snart sova för vi ska ha samling kl 6 i morgon för fotografering.. :)

Vänligen

Sofia

Puma77
0

Lycka till. Tidig fotografering minsann;) Blir att gå upp tidigt och göra sig iordning.

//Pia

Jenna-Gun
0

Och champagnefrukost eller

SamanthaJones
0

Ja champagnen är självklar! Den är inhandlad och ligger i kylen brevid jordgubbarna :)

Vänligen

Sofia

Simson
0

Grattis!!!

När vi tog studenten hade man inte studentmössor ens. Vi tog vanliga solhattar och skrev student på…

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Imasy
0

Tog du studenten samtidigt som barnen Hedenhös? :D

Grattis TS! :)

Darkmoonia
0

Stort grattis!

Simson
0

#9 1980…ungefär tillsammans med Hedenhös, ja. Skrattande

Imasy
0

Nu siftade jag ju iof den tidsåldern Hedenhös levde på ;)

Då tog du studenten ett år innan jag föddes då ;)

Simson
0

#12 Ja levde inte de på 80talet??? Skrattande

Imasy
0

Det kanske de gjorde, men då undrar jag i vilken kommun de bodde i isådanfall, där det var så knapert att de fick bo i en hydda ;)

karins
0

Grattis!

#13 Dom tog ju bort studentmössorna en del år, innan dess hade dom mössor. Tror det var någon gång på -70 talet de togs bort…

Simson
0

#15 Mössorna kom tillbaka året efter tror jag…fast bara med svart band. 1986 tog jag studenten igen och då reagerade andra på att jag gick med svart band på mössan för det skulle man inte ha. Då skulle man olika färger beroende på vilken grupp man tillhörde/klass man gått i…

karins
0

#16 Ja så var det ja….

Jenna-Gun
0

1988 tog jag studenten

då hade vi mössor.

Solveig
0

Jag tog studenten 1965, långt innan ni var födda.Glad Det var den riktiga studentexamen, med censorer och den som inte klarade frågorna fick gå ut bakvägen utan mössa och examen. Tortyr! Ingen champangfrukost och trams, då hade man inte varit skärpt under förhören.

Imasy
0

Oj, det var hårda bud Solweig!

Men vad hände sedan med de stackare som fick gå bakvägen då?

anebit
0

Grattis Samantha! 

Jag tog realen 1963 med muntliga förhör samma dag och de som inte klarade sig fick gå ut bakvägen också precis som Solveig skriver. En tjej i min klass klarade sig ej.   GRYMT!  Fy vad jag tyckte synd om henne.  
Rena tortyren!

PS. Vi hade gråa mössor med nå band på..  Fast  ca en månad före gick vi med andra roliga mössor på oss.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Imasy
0

Men fick de ingen chans att tenta upp eller något?

anebit
0

Inte på min skola iaf.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

MariannE11
0

Grattis Samantha

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Jenna-Gun
0
helenaroth
0

Grattis!! När jag tog studenten på KomVux 1988 så hade vi inga mössor. Det hela gick ganska oförärkt förbi. Desto mer fest var det när jag tog min socionomexamen 1992!!!

Realexamen tog jag 1966, med muntliga förhör och allt, skitnervöst. Vi fick den grå mössan, vi som klarade oss.

Solveig
0

Anebit, då är jag ett år äldre än du! Jag tog realen 1962. vi hade också knasiga mössor före med olika symboler hur vi hade klarat skrivningarna. Jag hade en kork för matte, gissa hur det hade gåttGenerad Jag gick latinlinjen på gymnasiet av förklarliga orsaker!

Imasy, de som inte klarade sig fick gå om klassen helt enkelt :(

En av tjejerna i en annan klass blev bröt ihop och grät när censorerna gick så hårt åt henne i en analys av en dikt så hon blev underkänd och fick gå ut bakvägen. Vaktmästaren smög ut till hennes familj och berättade så de inte behövde stå där och vänta.

Kat08ja
0

Grattis!

Solveig
0

Nu har vi stulit tråden av dig Samantha! Grattis och hoppas du har haft en fin dag idag!

Jenna-Gun
0

Hoppas din dag blir ett mimme för livet

Kram Jenna

Linda-Lou
0

Grattis!!

Lena
0

Hoppas du fick en bra studentavslutning med allt som hör till!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hawknestgrove
0

HAh, ja jag tog studenten som 41-åring alltså 92. Då hade jag gått tre år med en vanlig gymnasieklass. Mina bästa tre år! Så jag har en vit mössa i garderoben jag med, men vi hade vanliga med svart band allihopa i min klass. JAg gick i Sh(samhällsvetenskaplig/humanistisk)

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Sidentass
0

Ser detta först nu eftersom jag inte varit hemma de senaste dagarna ..men här kommer ett lite sent men välment grattis!!