Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattens-status
Läst 627 ggr
Hawknestgrove
0

Låst:Chict, eller hur?

Hej!

Idag ca 15.30 fick ****** 4 små ungar. Två var helsvarta och 2 grå-vita. Vet inte vilket kön det är på dem än. Jag låg och läste och hörde pippande från debn ena sovrumsgarderoben och tittade, och fick syn på först en. Jag hämtade sotra väskan och lade över både ******* och ungen. Det fanns 3 till, så jag lyfte över dem också. Ska ju ta upp de tre, så att de kan tas bort. Det kostar 10:-- per unge.

Bara på skoj ringde jag till den andra veterinären här och det skulle kosta 480:-- för 3 ungar och inom en vecka, annars skulle det vara 400 per styck.

Jag ska ringa veterinären i morgon bitti, när de öppnar och höra när de har tid. Jag VILL inte bidra till att kattungarna far illa, så därför får hon bara behålla en. Just nu föds det ju många kattungar och jag har inte råd heller att ha dem så länge som det behövs. Har inte plåtat dem än, för batteriet i kameran är dåliga, så jag får ladda dem först.

Men nog är det synd att behöva ta bort de små liven, eller hur?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Naquita
0

Vilken idiot har skrivit detta? Vad ARG och BESVIKEN jag blir., kastrering, har h*n hört det magiska ordet??

Hawknestgrove
0

Vill inte uppge det. KAn trösta dig med, att det inte bara är du som är förbannad, rent ut sagt.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

MariannE11
0

Que?….. aldrig ska man sluta förvånas…..Ledsen

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Naquita
0

jag har redan fattat……Skulle vilja säga så många ord, men det passar sig inte att skriva ut.

Mettan
0

Det var jag som skrev det. Kittykatt är den katt, som jag tog hand om för lite sedan och som redan var gravid.

Jag trodde inte att inlägget gick iväg, så därför har jag skrivit ungefär likadant igen.

I första inlägget, som försvann, skrev jag också att det gällde Kittykatt.

NEJ, be inte om ursäkt, för ingen av er visste ju egentligen vad det handlade om.

PS. Vet. ville inte kastrera, när hon var gravid p g a riskerna.DS

Naquita
0

#5 vad har vi att be om ursäkt för? att du ska mörda 3 katter?

Jenna-Gun
0

Kittykatt har fått 4 ungar 9…

Här kan det göras inlägg .

Jenna Medarbetare

Inlägget är låst för nya kommentarer