Akut stödhem någon
Hejsan Alla!
En tant har rint mig idag ifrån Lysekil och de ska skjuta av katter där på måndag. Det finns dräktiga honor och ev några hanar. Vet inte hur många men runt 5 st sammanlagt tror ja. Tanten är lite svår att prata med för hon är gammal. De ska vara tama…
Jag vet att alla har det fullt och så men om nån bor närmare här så… Ja ska ev ta in en hona och har ev en tjej som ska ta en annan hona. Men ja skulle behöva nån mer. Tyvärr kan ja inte hjälpa med transport då ja jobbar alla dagar nästa vecka och har jobbat hela denna. Helt slut. Men måste få ihop pengar till alla dessa katter :) Om någon kan så snälla hör av er…
Vill tillägga en sak: Hon med persern har hört av sig idag och den finns kvar i hemmet. Någon som kan hjälpa med transport om SamanthaJones fortfarande vill så klart? :) Från Lysekil till Linköping så hör av er.
Sedan vill jag hälsa ifrån gullis Max och sötnos Engla. Dom mår super bra. Busar som bara den nu. De är helt underbara katter. Och de ska flytta tillsammans till Norrland nu när de är bättre. Tjejen som är stödhem har sina föräldrar där och katterna ska med henne :)
PUTTAR

Putt
ska kolla med min man… åter kommer snart ska bara fjäska lite. :)

putt!!
jag kan fortfarande ta kissen, hade ju sett fram mot lite utökning i familjen :)
Men hur gör vi med transport?
Jafg lägger ut en ny på djurtransport!
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
3# ja gör det Ledin det är två hanar kvar en röd tror ja och en grå långhårig
5# Jätte bra Jones :) Ja har hennes nummer nu så då kan hon inte backa men transport e ju ett litet problem. Vi får leta runt

Hur gamla är de? Hur långt gångna i dräktigheten (går det att kastrera/abortera?)? Finns det stödhem för samtliga dräktiga honor?
Jag skulle ev kunna ställa upp, men det är inte helt okomplicerat!
Har själv en fertil hankatt som ev skulle gå i avel, men det lutar åt kastrering i sommar och en vresig kärring som ogärna vill dela med annan dam.
Har dock ett stort badrum som funkar tillfälligt. Kattungar skulle antagligen inte vara några större problem att ha i lägenheten, men mamman skulle nog få bo i badrummet.
Bor i linköping, så då kanske det kan samåkas med den andra som skulle hit.
Det är två hanar kvar som inte har hem… En röd tror ja inte säker sedan en grå långhårig som ska vara tam. Honorna är nog tingad och de går inte att flytta längre då dom ska ha i dagarna. Ja ska ev ta en hit och en som ska va jourhem i Uddevalla. Kan du tänka dig en hane?
Putt!!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Oj missat att kolla här igen, är sällan inne på denna sida.
Då vi har fått problem med att hankatten kissar på andra ställen än lådan vill jag inte ta på mig nån mer katt förrän vi har löst det problemet.
Hoppas verkligen att det löser sig för alla missarna!
Puttar upp.
Någon som kan eller känner någon som kan hjälpa de två katterna?
Hur går det, fattade som om det var löst men det är det inte eller??
Två hanar kvar de har skjuit upp skjutandet lite då ja hämtade mammorna. Varav en fick 5 st ungar idag med kejsarsnitt.
Två hanar kvar
Puttar för dessa två hanar då…..
Putt för pojkarna!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
puttar för killarna……