Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 810 ggr
Ledin
0

Go morrn alla!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vart vaken sen 03:35 :) då min dotter vaknade o var lite kissnödig, så det var bra att kila ner med henne. Hon somnade snabbt men inte jag så det va bra att sätta på burken. Det ser ut att bli ett klockrent väder idag med så det ska man nyttja genom att vara ute.  På bilden är våran ena kanin tycker hon är så söt :)

martdat
0

Godmorgon! Ska ringa banken och boka tid i dag och säga uppmin lägenhet!!!!!! Soligt här, hoppas jag har energi att göra något vetigt av dagen.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Ankah
0

Ja, väldigt fint väder verkar det bli!

Idag är det dags - examen! …och min lille Fredrik hade gnällt hela natten och hållt min lillasyster vaken. Hurra! Jag kommer att få väldigt svårt att lämna ifrån mig honom när stödhemstiden tar slut - han är världens keligaste när han väl kommit över sin initiala panikrädsla. Om det är någon som vill adoptera ett stycke hufflig och bufflig jättekatt så säg bara till - han älskar andra katter, också!

Skrattande

martdat
0

#2 ååhhh vad glad jag är att Fredrik gnällt! pinnar genast till andra tråden och grattar att ni hittat han!! Lycka till i dag.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Inge-elsie
0

God morgon här är allt kaos igen. Mamma bara gnäller över sin mage, men hon hetsäter som skruttan gör. Sarah går på kryckor och skall göra det i 2 veckor. Hon har fått inflammation i foten. Essut kom hit med annan mat till Puckot som hon äter.Så nu skall jag byta mat. Men hon verkar vara bättre för hon leker igen.

karins
0

Godmorgon! Det här var en väldigt fin trollsländaFundersam Har varit på min morgonrunda i trädgården. Alla katter smet ut. Har nu tagit in några, kan inte hålla reda på sju katter ute. Svarta Gustav brukar vara borta hela dagen..vet inte var han håller hus, men han kommer hem i skymningen för att äta. Tror han ligger hos grannen och sover….Ha en bra dag alla!

essut50
0

Godmorgon eller förmiddag. Vaknade vid 10-tiden att Milou ville att jag skulle komma upp.

Pontus har legat på balkongen en bra stund. Men om man går ut dit själv så springer han därifrån.. Just nu är Milou där och spanar på sina fåglar.

Ha en underbar fredag….

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Puma77
0

Kom precis hem efter att ha jobbat. Efter jobbet var vi 8 st som gick till kinaresturangen för att äta buffé. Jag var den enda som valde en kall öl och kan ni gissa. De ville se mitt leg ha ha jag som inte hade det med mig. de andra garvade för fullt. Efter att 7 st intygade att jag var 30 år så fick jag min öl *fniss*

//Pia

Jenna-Gun
0

#7 känn dej hedrad

Puma77
0

Ha ha ja jag är hedrad. För några år sedan var detta inget ovanligt. Blev nekad att köpa cigaretter till min kompis då jag inte hade leg ed mig. Så då fick lämnade jag över pengarna som hon skulle låna så betalade ho dem själv.

För två år sedan åkte jag på ungdomsbiljett i Linköping t.ex men som sagt jag trodde att jag nu åtminstone såg ut som om jag var 18 i alla fall. Sen om jag är mogen eller barnslig i mitt sätt är en annan fråga;)

//Pia

Hawknestgrove
0

Grattis till din stora dag1 Tydligen så hittade ni kissen

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

siberlina
0

god morgon allihopa

Kat08ja
0

God morgon allihopa. Snart ska jag ringa till veterinären och boka tid till Delsin han har stukat foten och det blir inte bättre :(

Han haltar igår kunde han inte sätta ner tassen han hoppade på tre ben. Nu kan han sätta ner tassen, men han haltar jättemycket :( Lilla gubben… Han låter mig känna på tassen och det känns inte brutet, men jag vill kolla det ändå.

Ringde till veterinären och dom bad mig avvakta och hålla koll på honom föröka få honom att vila. Blir det sämre så ringer jag ikväll eller avvaktar tills imorgon. Stackare…

karins
0

Godmorgon! Har nu satt Kattmyntan, hoppas den växer till sig och blir riiktigt stoor. Ludde tror det är hansRäcka ut tungan Ska näta in den sedan..Har inte gjort något nyttigt i helgen..de är lite för varmt, man skulle haft en pool..

SamanthaJones
0

God Morgon alla :)

Nu ska jag ge mig iväg på arbetsintervju på Statiol. Önska mig lycka till :)

Ha en fin dag!

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

Kat08ja
0

#14 Lycka till håller tummarna :)

Hawknestgrove
0

Hehe, själv får jag gå ut och klippa ner min "falska"kattmynta, som katerna gillar så bra! Ta den och hänga på tork, så får jag en ny skörd…..

karins
0

Hoppas min falska kattmynta blir lika stor och fin som din Gunilla..får väl vänta ett tag antar jag..och vattna den mycke nu när det är så torrt.."Nepeta faassenii" även kallad "Kantnepeta" är det sådan du åxå har Gunilla?

Hawknestgrove
0

Japp! Mina växer som ogräs… Ska ta kort… återkommer….

karins
0

Ja jag väntar…undrar om min kattmynta blir klippbar till hösten…

Hawknestgrove
0

Oh ja, det blir den om den bara tar sig. Börjar den blomma, så när den nästan blommat ut, så klipp ner den! Gödsla gäran lite grann o du har. Och skydda den för katterna. Ananrs så ligger de ihjäl dem