Jourhemskatterna :)

Nej men vilken liten söt svart hög
Jättefina!

supersöta…. o vad snälla dom var som ville se mamma på mors dag…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
åh, kan du inte ta o sniffa lite på dom åt mig :) Så söta, är så gulligt när dom ligger i en liten bäbishög.
O nej en hög med godisar nu igen.
De är för söta de små liven.
Jenna
mobbas lite :)

Du milde vilka underbara små skapelser!

Åååååååh, jag vill också ha en kattungeklump att sniffa på……. så små sötisar…………….
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Näe nu måste jag säga ifrån här. Asså nog för alla dessa kattungebilder på sajten, det är svårt som det är men nu detta. SVARTA suck där rann det nog över. Jag kan inte motstå svarta små klimpar. Suck om jag bodde i hus så skulle inte valet vara så svårt. Jag skulle ha ett helt hus med svarta yrväder. fast det förståss, det kanske är tur att jag inte bor i hus
De är ju bara för söta för sitt eget bästa. Pussa på de små nosarna, pilla på de små öronen och gulla med de urgoa trampdynorna från mig. Suck
//Pia
`håller med ovanstående talare… SUCK!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
I #0 hör ni det lilla ynkliga pipet? Åh jag hör det ända hit piiiiiiiiiip. Kissen som gapar lite, ser ni? Åh suck så sött.
//Pia
Nä, jag vägrar titta mer…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Jag med, nu går jag
Men hallå, de e svarta. Jag kan inte låta bli. Får inte nog. Hm jag hoppas Thindra sover hos mig inatt för jag e verkligen gosesjuk nu efter dessa bilder.
//Pia
tror det är 3 honor och en pojke :)
pojken är den enda som har ett vitt under hakan och ha är den sötaste när dom sover för precis som mammakatt så sover han med tungan ute :)
Underbart!
hihi

Vilka små sötnosar! Vill också ha så små! :)

Pussa dom små från mig <3
Tänkte fresta med nya bilder:

sssåååå sööööttaaaa
så klart dom är =D
Vilka underbara katter..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
dom är ljuvliga ;) har upptäkt att det itne bara var pojken som sover med tungan ute, alla har ärvt den tendensen =P
jättegulligt att titta på dom när dom sover, oftast ligger dom på rygg med :)

Vilka härliga kort på härligt vackra kissar!! En hel hög ihoptrasslade! Puss på alla trampdynor!! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Men herregud, nu får du ta o ge dig. De är ju små lakritskolor och jag som är svag för lakrits.
//Pia
never 
det är ju min uppgift att fresta alla så kissarna kan få nya hem sen =P
Ljuvliga kissar.Sniffar