När du behöver kattvakt!
Här nedan är en länk till en söksida där du kan hitta kattvakt utifall du skulle behöva det. Den är upplagd så att man kan söka över hela Sverige. Man kan även hitta någon som passar hunden eller andra djur via denna söksida: Katt- eller hundvakt
Mvh Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Jag skulle aldrig i livet anlita en okänd person till mina katter.
Därför är jag mest hemma

Håller med dig Jenna-Gun… jag har en bra kattvakt och vi planerar våra semestrar så att hon kan passa katterna… jag skulle inte ha en stund lugn om jag inte kände personen väl och visste att den är helt ok…
kram/ Ladykatt
Det beror väl på om det är en välrenomerad person med bra referenser. I Nederländerna finns det en stiftelse som ordnar katt och djurvakter. Det är mestadels äldre personer. Det ska fungera bra har jag hört.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Det är nog inte det första man väljer, jag håller lite med Jenna-Gun och ladykatt om att jag inte skulle vilja ha okända personer till att passa katterna.
Men OM det skulle vara det absolut enda alternativet och man MÅSTE åka iväg, det behöver ju faktiskt inte handla om semester man kanske måste iväg av nån annan anledning och då kan man kanske inte välja dag. Ja, då är det ju bra att alternativet finns.

Hej. Just nu är det våra grannar som tar hand om djuren när vi är borta. Vi känner dom väl och vi byter tjänster med varandra. Har varit både hund och kattvakt åt dom. När vi flyttar till Örebro så kommer våra grannar att flytta med och då har dom lovat att hjälpa oss med djuren.
Mvh Jillsan

Jag skulle inte heller låta en okänd ta hand om dem…
Mina föräldrar o min bror ställer alltid upp som kattvakter.. Då vet jag att de får det bra =)

ett alternativ kan ju vara att man träffar den "okände" innan och bekantar sej med varandra…. jag var just borta ett par dygn och det bästa hade varit kanske att anlita de närmaste grannarna men jag tog gamla beprövade … men någon gång måste ju kattvakten man har ställt upp för första gången….
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/