Godmorgon måndag!
Katterna väckte mig efter kl.05 haha…mina små gosetroll ;) dom körde sitt vanliga morgonrace. Nu har jag rivmärken på tårna :) Jag väntar på min pappa och mina bröder dom har kört hela natten ända från Haparanda :) dom är framme snart :)
Idag ska jag fota 6st av Akutgruppens katter jättekul ska det bli jag ska köpa månadskort eftersom jag kommer ha fullt upp hela månaden med fotografering av deras katter. KUL ska det bli ;-)
Ha en bra dag!
Kram:Katja

Godmorgon! Så roligt att få fota katter Kat08ja :-) Har haft migrän i tre dagar, nu äntligen känns det som om det börjar släppa..vaknade av att My sov på mej, sen skulle hon knåda täcket och bli klappad på magen. Nu ska jag ner och elda i pannan så det blir varmvatten i huset.
Go morgon alla :) idag vet jag inte alls vad jag ska göra :) men vädret är fin så ska väll ut å fisa lite i trädgården :P
Jag ska iväg och hjälpa en bekant med alla deras fönster, vilket råkar vara en hel del. Vädret ser ok ut och det kommer bli en skön dag. Sen ska jag förbi och handla kattmynta igen då det tog slut igår. Beställer en säck med kattmat också som de får köra hem til mig. Väl hemma kommer jag nog pyssla lite med lägenheten som jag gjorde igår.
#0 Låter jättekul att du ska iväg och fotografera katterna. Spännande.
//Pia
Efter en fin helg med sol och varma vidar.
Är det en iskall blåst som sveper över oss..
Solen skiner men det är inte skönt ute.
Har inga planer för dagen.
Ha det gott
Ska ta det lugnt hela dan, måste vila för att orka jobba inatt..Så jag måste åka redan 18.43 från Kungsör för att hinna till jobbet kl 21.00..
Vädret här är mulet, men ingen regn än..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
och själv ska jag iväg och jobba 24 mmar, från 14.00 idag, vill hellre vara hemma med missarna
men nån måste ju försörja dom också Maggan47

ska te af i dag, legat o vilat nu, skönt, har doch hunnit damsuga o skura golv innan. inga större planer i dag annars, massa jag borde göra men ooorka,,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Jag har försökt hitta en snickare för att få ihop min innätning. Försökt få reda på varför inte canal Digital anser sig vara ansvarig för att signalerna kommer fram till parabolen. Försökt hitta dynorna till balkongstolarna. Försökt dammsuga och skura badrummet.
Fast promisen med Indy var rolig. Tror vi varit upp på varenda sten i området idag. Känner mig smidig som ett kylskåp i andra änden av kopplet.
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Här är det förkylningsläge som gäller. Är hemma från jobbet och försöker kurera mig efter denna evisa förkylningsåkomma som vägrar släppa greppet trots Echinagard och vitlökskaplsar. Har dock varit lite dålig på att vila mig, vilket antagligen är det stora felet.
Annars skiner solen och katterna latar sig duktigt.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Puma, var min hemodlade kattmynta inget bra? För i så fall måste jag köpa jag med….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Det funkar Gunilla. Mina som är så vana med allt vad kattmynta heter här hemma så de reagerar likadant på din och den jag har
De reagerar inte så mycket. Jag kan ju ha min kattmynta liggandes framme här hemma utan problem, i påse då givetvis. De är väl höga förjämna ha ha kanse därför det är full rulle på dem *fniss*
Men det går åt en hel del. Har suttit och gjort 15 st som ska stoppas nu så och fler kommer det bli. Har tanken att göra ett baby pink paket och baby blue paket. Vad det är fr ngt säger jag inte. Ni får se sen.
//Pia
Men snälla, då får jag skicka dig! Du ska inte behöva köpa, när jag har i överflöd här hemma! Dessutom, så har det växt så det knakar på Pyssas grav, så jag får snart klippa igen.
Ja jag kan göra av med tre påsar köpta kattmynta i veckan;) Blir en del.
//Pia
Gunilla fnattar ut i köket och packar……
…. och Sanna tänker latja efter garn på Kupan i morgon. Den som vill kan skicka mig sin adress och så ska vi se om jag hittar något intressant som dimper ner i lådan. :)
Puma, 20 gram postas i morgon.
Puss puss Gunilla.
//Pia
Har varit på sjukhuset hela dagen med mamma. Hon blev opererad idag och får komma hem imorgon förmiddag. Hon mår ganska bra. Hetsäter som vanligt. Jag är jättetrött och skall sova tidigt tror jag. Katterna har sovit hela dagen sa Sarah. Puckot vägrar att äta fortfarande. Essut skulle skicka en anna sorts mat till henne. Hoppas hon äter den.