Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 1187 ggr
Hawknestgrove
0

Sånt händer bara mig....

kommer ni ihåg, att jag beställde en sån där mysig klöspall från Ellos för en evighet sedan, typ?

Håll i er…… DEN ÄR FÖRSVUNNEN! BORTA!!!! iNSORTERAD I GÖTEBORG FÖR ÖVER EN VECKA SEDAN, MEN SEN ÄR DEN VÄCK! 

Sånt händer bara mig… Hur kan ett paket, som väger 9 kg, bara försvinna ut i evigheten……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Engla
0

Men Ellos borde väl skicka en ny?

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Jenna-Gun
0

Jag beställde ett bord från IKEA.

Har fått avin. Men det står 4 kollin på den så jag får inte ut det. Ett litet bord på 100x80 cm hur kan det bli 4 kollin har dom skickat benen försej i varsit paket månne.

Sånt händer mej. Så du är inte ensam om strul

Jenna

Hawknestgrove
0

HAha, Jenna, skoj, skoj. Ja helt säkert ett ben i varje kolli. OCh Ikea som är så svindyra på sin frakt…Nä, nån avi har jag inte fått. Spårade på kolllinumret, spåren slutade i Göteborg den 14:e maj 0:34….. Så i går så fick jag fakturan, blev mäkta sur och skällde ner dem och tycket, det vore väl på sin plats, att jag får varan Före fakturan, då jag är fakturakund. Så fakturan sattes ut en månad till och så fick de reklamera paketet. Så det skickas ett nytt i morgon… HAha, vem vet, jag kanske slutar med 2????

lenarydstrom
0

Hoppas det!!!

Ankah
0

Du menar att det flyter runt en klöspall någonstans i Göteborg!? *listigt leende*

Kat08ja
0

Vad tråkigt! Hoppas att det löser sig :)

essut50
0

Vilken otur du har, hoppas du får 2 st det är du värd.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Dakrish
0

Jag blev svinsur på IKEA när jag ville beställa 3 pack tvättlappar online. Ca 30kr paketet, alltså 90 kr sammanlagt.

Men frakt och moms? Jo, frakten gick på 95kr och momsen på ytterligare 33…. så jag sket i det. Skrikandes

Hoppas era grejer kommer fram!

Sidentass
0

Märkligt Gunilla..något liknade hände mej en gång..men då var det ett bord som försvunnit på vägen ifrån hallens..

Dakrish
0

Förresten så delade posten ut fel paket en gång, någon snubbe hämtade ut vår skohylla, satte ihop den och ville inte ge tillbaka den. :-/ Kommer inte ihåg om det var så att vi fick en ny eller om vi beställde en ny, däremot betalade vi bara en skohylla.

Simson
0

Jag har ett område i Stockholm där posten bara försvinner. En nära vän skickade jag ett vadderat kuvert till. Det kom tillbaka med adressaten okänd. Jag har bara skickat brev till han i tio år så det är kanske för kort tid för posten att lära sig. Han har bott där längre. En läkare jag har i området får inte mina brev heller. En annan läkare tar det två dygn från det han lagt på posten tills att det kommer fram till mig som då bodde i området. Det komiska är att min kompis en gång i tiden varit brevbärare…

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Puma77
0

Jag beställde smyckestillbehör för ngt år sedan. det paketet kom aldrig fram, hade kontat med hon som skickade sakerna med och hon kontaktade posten här där jag bor men det paketet kom aldrig dit. Försvann på vägen. Men jag fick nytt av det jag beställde. Lite taskigt för henne som fick lägga ut ytteligare en leverans, hon förlorade ju pengar med.

//Pia

Ledin
0

men gösses, jag skulle kräva att få hem en till dörren och har man då betalat redan så ska skiten bara hem antigen drar dom av priset lr så ska den hem till dörren. Jag blir galen jag har oxå råkat ut för sånt (det va kläder) då betala jag helften av priset man fick det mycket billigare eftersom jag ringde o var arg det va avslutningskläder till barnen :)

Hawknestgrove
0

Haha, ja nånstans i Göteborg så flyter det omkring en klöspall……JAg har fortfarande inte hört något…Nya Bermudatriangeln detta? Ni vet, där flygplan bara försvinner…Hm… hete det Bermudatriangeln? Ska googla. JApp det stämde. Fartyg och flygplan försvinner spårlöst där.

siberlina
0

den kommer nog fram till  slut

Hawknestgrove
0

Haha, fått besked om, att en ny är skickad. Men inget kollinummer ännu…..