Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 1216 ggr
Leffe
0

Uppdatera webbläsaren

Det verkar som om en del av de problem folk upplever på iFokus och andra sajter beror på att man har äldre webbläsare. Uppdatera till IE7 eller andra moderna webbläsare härhttp://www.savethedevelopers.com/ src="http://cornishrex.ifokus.se/Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />

Några av skälen till uppgradering är:

* Förbättrad säkerhet
* Generellt bättre tolkning av HTML-kod och standarder = mindre problem att se sidor så som de är tänkta.
* Möjlighet att ha flera sidor öppna samtidigt i flikar

Det här är inte något som har specifikt med iFokus att göra, men den nya versionen av iFokus som kommer blir bättre i modernare webbläsare.

Jenna-Gun
0

Näe det göt jag inte.

Har laddat hem IE/ och det var det dummaste jag gjort. Så jag tog bort frn ihrn.

Men andra får göra det om de vill.

Bill inte ha flikarna.

Jenna

Läs detta

Elcyion
0

Jag kör firefox (efter som IE inte håller den standard jag vill ha) och jag bara ÄLSKAR flikarna :) Utan flikar hadejag suttit med 10 fönster öppna konstant + extra för allt jag ville kolla in. Just nu sitter jag med 21 flikar istället för 21 fönster Skrattande

Medarbetare på jack russel terrier

anebit
0

Jag har också flikar och gillar läget skarpt.. Men jag vet inte vad jag har?    Förvånad   Flört

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Jenna-Gun
0

Jo det är klart.

Men jag ser inte så bra så jag kan inte ha många flikar/fönster öppna samtidigt.

Hawknestgrove
0

JAg växlar. MEn erkänner, kör FF så mycket jag bara kan. MEn är jag inne på MSn, då får jag köra IEtab.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Puma77
0

FF här men hotmailen kommer i ie7 nu. Sen finns det ett fåtal ställen där ff inte fungerar, som hemmagjort.se.

//Pia

Elcyion
0

#3 Tryck på hjälp, om (webläsarnamn). Tryck där så kommer det upp en liten ruta där det står versions nr :)

Hawknestgrove
0

Hm… finns nån som skulle kunna hjälpa mig att få Scribefire att fungera? JAja, nu var jag Off Topic igen…..

Jenna-Gun
0
Elcyion
0

#8 Vad är det för något, och vad är det som är fel på det?

Hawknestgrove
0

Om du kör FF, så har du längst ner i högra hörnet en liten ikon med ett orange block med en penna.Bredvid fältet med guldfiskarna, för du har väl bytt skin på FF? Så du har katter? MAn ska kunna använda sig av sina bloggar där. Fast jag får f*n inte till det!

Puma77
0

????? 0range block, fiskar, katter?????

//Pia

Jenna-Gun
0

Har inte katter på min FF

Hawknestgrove
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ok, då får jag väl skryta med mina nyvunna kunskaper om Print screen….

Hawknestgrove
0

Tjejer vad är det ni missar? Allt det roliga i FF!

Puma77
0

Men hallå sår där rolig är inte min ffGråter har inte de nedre fälten heller:(

//Pia

Puma77
0

Har fu ff3 Gunilla eller varför ser din ut så?

//Pia

Hawknestgrove
0

Åh, jag fick tipset hur man gjorde inne påDatorn i fokus. Ni kan även terra Morgan här inne, han har detta också. HAha, på Lappetoppen har jag samma, fast i blått! Nä, hur ser man vilken FF man har?

Puma77
0

Jag hittade det men kan inte ha det. Det funkar visst bara på de äldre ff. Ska se vilka som passar mitt;)

//Pia

Hawknestgrove
0

Konstigt….. JAg får ju uppdateringar hela tiden på mitt FF

Elcyion
0

#18 Till dig Gunilla Glad

Elcyion
0

#3 Här är en visning för IE med

Hawknestgrove
0

Men när jag klickar där, så får jag bara upp en ruta där jag ska välja Medarbetare eller Ok. Väljer jag ok, så stängs rutan

HAr tydligen den här:

http://www.mozilla.com/en-US/firefox/2.0.0.14/releasenotes/ 

Puma77
0

Ja jag har tagit tillbaka min ff2 men det blir fel när man ska installers tilläggen:(

//Pia

Hawknestgrove
0

Men vad har jag för upplaga då? För detta installerade jag för drygt ett år sedan på dewnna dator, då den var ny i feb-07. Laptopen köpte jag i somras och installerade det som kunde fås då.

Puma77
0

du har 2. Jag ska kunna installera de tilläggen men det står att det blir ngt fel när de ska instaleras fattar inget. Vet inte om det har med ngn inställning på datorn. Står ngt om loggboken eller vad det var.

//Pia

Hawknestgrove
0

Jaha, är det en gammal variant då? JAg får ju nya uppdateringar hela tiden. Puma, fråga inne på datorn i fokus….

torgerd
0

#14 Den har jag också, fast den blåa sorten. FF blev roligare med den :)

För övrigt så har ju IE7 också flikar så om det är flikarna så finns dei båda nu förtiden, men själv föredrar jag också FF framför IE.

Thaeri
0

Jag kan inte ens använda IE utan en massa krångel, har FF3 beta5 just nu men tycker det är lite jobbigt att många tillägg och teman inte fungerar än. Å andra sidan anpassar sig Firefox som alla andra program efter temat jag använder till hela skrivbordsmiljön :)

Surt att IE-tab bara verkar finnas för windows också, det är väl det operativsystem som har minst behov av något sådant…

Hawknestgrove
0

Åh är det inte så, att betaversioner inte är riktigt klara än?

Thaeri
0

#30 jo så är det, men jag är nöjd ändå och de viktigaste tilläggen fungerar, det är mest teman som inte fungerar. Den skarpa versionen kommer ganska snart förhoppningvis och då borde de flesta som gör tillägg och teman uppdaterat sina också, jag kan ju dessutom installera 2an om jag vill. IE-tab fungerar inte alls för mig däremot, oavsett om jag skulle använda FF2 eller 3, eftersom jag inte har Windows.

Hawknestgrove
0

Ja för jag vill ju ha kvar mina söta katter, som leker med bollar och sin svans…..

Jenna-Gun
0

Var har du fått tag på dem

Hawknestgrove
0

Åh…. Jenna, jag fick hjälp via Datorn i fokus. dessvärre, så måste du ha någon med dig, som kan engelska som kan lotsa dig. men hör där inne, får du bara en översättning av just de grejerna som du behöver klicka på, så är det väldigt lätt!

Hawknestgrove
0

Jenna-Gun
0

Ok det är nog kanske lite svårt att se skillnaden på knapparna om det är katter på. Jag får nog ha det som det är kanske.

Hawknestgrove
0

Neeee det är det inte…. Exempelvis sidan med bokmärken är ju den med två kissar och ett hjärta.. kan det bli enklare och gulligare?

SallyB
0

Jenna_Gun: Du kan stänga av flikarna i IE7.

Gå in under
Verktyg-Internetalternativ-Inställningar-Ändra hur…osv

Jenna-Gun
0

Men så bra då ska jag fixa det. Tack tack.

Har hämtat kattemat nu. men jag måstestarta om datorn .

Så katterna får vänta tills i morgon.

Jenna