OT Någon idé?
Dessa fick jag idag på hobbyaffären då de inte hade ngn användning för dem. Det är egentligen armband som man ska sätta strassbokstäver på men då jag inte har några bokstäver så vet jag inte vad man ska hitta på. Det är ungefär 40 st som jag fick så det är någa stycken och 22 cm långa. Olika färger.
Min fråga är vad man skulle kunna hitta på med dem så att de blir lite roliga. Har ni ngn idè?

//Pia
Ok, fram med ideerna nu! Så söta grejer ska inte behöva ligga till ingen nytta!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Ropar på alla som besitter fantasier här! *hojt hojt*:-)
dom är för korta för katter va? är det bara i den färgen? Man kan inte skriva med snygg text kattens namn lr något annat på dom så den som köper det får bäställa det i sin katts namn? Drar till med ett naman Knut är en tuff brud! Ja något sånt kanske lr bara Knut o tele nr eller bara mattes namn Anna 012-123123 eh det e det ända jag kan komma på :)
Ja de är för korta. Funkar på små katter eller ungar säkert men inte vuxna. De är ju bara 22 cm långa. Finns i fler färger.
//Pia

Jaha det är sådana som är till att ha till armband..just nu är jag tom på ideer..
ja det va till kattungar isf dom skulle passat bara, nja då vet jag inte något nu.
ja, vi får väl tänka lite. ok de funkar till kattungar, men jag funderade på det där med armband. För det var ju det de var.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Klockarmband för små prinsar och prinsessor (människovarianten alltså) eller armband utan klocka.
Typ göra tygblommor, små, och sy fast några. Kanske några strassstenar runt. Lillebrorsans dotter är prinsessa till tusen och skulle antagligen mörda för ett sånt.
Vad man kan sätta på ett killarmband utöver klockan var lite svårare. Spindelmannen kanske ??
Typ nåt sån't ..
Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga 🌺
#3 jag komprimerar din idé till iller i stället för katt :) (de är väl smalare runt halsen? ) de skulle sitta som en smäck på en söt liten hårig buskorv :o)

#9: Smart. Fast illrar tar av sig halsbanden. Det finns liksom ingen anledning med halsband till iller. De har inte på sig sådant inne och ute måste de ha sele, lite som en katt :-)
Men det är inte så dumt tänkt. *funderar vidare*
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Trycka fast nitar i det och göra nitarmband, till hårda prinsessor och prinsar
Hänga fast olika berlocker, för små prinsar och prinssesor, lite bling bling
Hur tjocka om halsen är chiuauor (jösses hur det nu stavas) ?kanske göra strass klätt/berlockklätt och sälja på tradera till små vovvar…..hm även om pengarna sen går till katter 
På ÖB finns berlocker med strassprincesskronor (kommer ej ihåg vad de kostade, tror i och för sig 19.-/st) Men panduro har ju säkert massa sånt. Eller folk här om de rotar i lådorna hemma bland krimskrams smyckena. Vem bar inte strass på 80-talet????