Bilder på...

Godnatt Mozart och My och sov så sött jag ska också gå och lägga mig.
Härliga foton på söta kissar.
Jenna

wwwhhhaaaaaa!!!nu blir jag sådär långhårssjuk igeeeen!! dina katter är såå fina.kram sandra
Vilka söta katter.

:O Otroligt vackra katter.. Hoppas sömne var skön : )
Jäöttegoa!!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Underbara!

Åhhhh..jag får bukfnatt…himmel o makaroner vilka underbara bilder.. på de ljuvligaste pälsprakter..man blir ju kollrig för mindre!

Så söta det är, vad var det vi sa vi blekingar, forumfika under sommaren hos dig eller/och Naquita. Får stara en tråd om det tror jag.

Mozze är min…. mailar du honom i morron?…..
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Karin, mitt badrum är numera ledigt, tror du de skulle trivas där åter
Nää, precis men så söta de är. Tur de hamnade rätt 

Hahaha..ni är roliga maila Mozze..Ditt badrum Morgan skulle nog bli sönderfnallat
Mozart var så Lycklig han fick va ute med Ludde i går kväll..men så kom grannes katt..stackars lille Mozze blev fräst och spottad på. Så var ute i natt och försökt locka fram honom från under vedboden med lykta och lyxmat…Jo fick in honom till slut..Phu.
Vi får väl turas om med Forumsfika

Så underbara foton.
Kissarna är så fina.
Kan inte få nog av dina foton.

Tack Jenna!
Du skulle höra min son..Har du nu lagt ut en massa bilder på mitt skrivbord igen! 

woooow så fina kissar.
Så roligt se dem.
Älskar dina katter karin, helt underbara.
//Pia

Så fint huswet blev nu til våren
Ha ha ha
//Pia

Ja man vill ju bara vara ute och njuta, Jag är så glad att vi tog steget och flyttade till hus..barnen och jag..efter allt elände vi gått igenom.

va bra dom har det , iert vackra hus

Vad underbart ni har det!! Vilken härlig tråd med vackra foton på vackra kissar!! Ert hus är ju bara så mysigt!!
…blir så avundsjuk…
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Fick i kväll reda på att det är i detta hus vi bor i, som någon hängt sig på övervåningen. Det har gått rykte här om vilket hus det var. Jaha så var det detta då som det skulle spöka i, säkert i mitt sovrum. Lite läskigt känns det..men jag tror katterna jagar bort alla spöken, för jag har inte sett eller hört några….
Nä karin, de vi nog inte er illa.

Nä tror inte det heller. Det roliga var att Äldste sonens kompis, som bor två hus bort, kom rusande med andan i halsen en natt, han hade hört någon skrapa med stol på hans övervåning, katten var ute så killen var själv hemma. Min äldste son fick stanna hoss honom över natten. Killen var verkligen vettskrämd

Vilka härliga bilder och vilka vackra katter! 
Ludde du är så maffig.
Woow så snygg du är.

#47 Vilken "ekorr"-svans!!! Vilken stolthet!!

#50 Ja Ludde är nog stolt över sin svans
Jasså Karin du leker med warhammer;) *fniss*
//Pia
Vilka underbara bilder!

#53 Givetvis leker jag med warhammer
Men ett tag målade jag warhammerfigurer när barnen höll på. Bretonnia figurer var det visst
Ja jag hjälpte min lillebror med att måla, nu har han lärt sig tekniken och gör det själv så jag har övergått till terrängskapande istället även om det var ett tag sedan. Han hade mest High elfs men har bytt tror jag.
//Pia

Se där…jag tyckte det var ganska roligt att måla dom, men en dyr hobby, klistret var jättebra minns jag, fingrarna blev ibland i hopklistrade aj aj aj
Billigare att göra terrängen:)) Bara grunden som inhandlas sen använder man ju sand sten m.m. vilket är bara att gå och hämta ute. Visst är klistret bra men det gäller att undvika att klistra ihop sina fingrar.
//Pia
Hehe, snacka o trött utspilld katt på sista bilden! För underbart, när de är så slut…..

Ja han har ju varit ute med Ludde och jagat näbbmöss

Vilken ståtligt herre Ludde är, minen påminner om en präktig gammal präst på 1800-talet. :D

De är ju så söta.

Jag håller med Jenna, de är så söta :)
å vilka fina katter o toppen sköna bilder :) Är det skogskatter tänker på den stora grabben mozze? han va samma storlek som våran Tellus bamsekisse :) restan av kattskaran ser ut som fjuttar å grannen undrade om det va en hund lr en katt som var på våran jordkällare :)
Fina bilder!!!!

#66 Nej inga Skogkatter vad jag vet. Ludde Mozart och My kommer från kks. kanske finns det lite skogis i dom. Är din Tellus Skogkatt?

Åh suck…vilka godingar. Blir alldeles kattsjuk. Saknar min lille kise som är ute på vift =(
Dina katter e så otroligt fina Karin. Mmmmmysan o Mmmmmmozart. Man hör ju bara mmmmm. Din hustomte är också söt.
//Pia

på bild 71 sitter Mmmmmozze och skiter i rabatten..duktig Mozze
Ha ha
//Pia

Fniss!! Inte undra på då att han tycker du skall sluta fota!??! 

såå gräsliga! ;)
Sååååååå underbara rättaresagt. ;D naw <3

Det är så mysigt att se dina foton.,
Ludde är ju så charmig
Fina foton, som Jenna säger!
gulliga katter du har.

Underbara bilder igen som alltid! :)
å ännu mera bilder :) tycker det är kul å få se katter som har det gött :) Tellus han e skogis-m,coon med andra ord huskatt men man vet vad som finns "bakom honom" :)