p-piller + löpning
katterna har gått 3 veckor me p-piller och de har svalt dom fint,de har ej kissat inne eller blödit,skrikit mm….men igår börja ena katten blöda och pissa inne igen,kan den ha spottat ut en tablett utan jag sett det(jag va 100% säker på att dn svaldes,killade den på strupen)..vad gör jag nu..nästa piller ska ges på söndag..nån som varit med om liknande???
Bara att trycka ner ett piller igen. Fortsätt sedan på samma veckodag som vanligt. Men det där tycker jag verkar vara något som luktar urinvägsinfektion…..Springer hon och vill sätta sig och det komer bara små skvättar? Om allt är ok, så fortsätter du som vanligt. Ger bägge flickorna var sitt på söndag igen. Hon kan ju ha spytt upp det efteråt, faktiskt, utan att du ahr sett det….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

nää hon kissar ordentligt,sen krafsar hon..innan p-pillerna gjorde hon likadant men slutade efter 3:e pillret..nu har hon börjat igen???vågar ja ge ett till OM hon nu INTE har spytt upp det..blir ju 2st isåfall ..tack för svaret..hon kissar bara inne när hon blöder får jag tillägga..
JA då, ingen fara. Du ska ju inte ge henne PPiller hela livet, vad jag föstår, det är ju bara en övergångsperiod.

ja bara några månader så jag sparat ihop pengarna..typ 2000kr:)..värt det .ok tack då gör jag så..
Ja du ska inte vara orolig. HAr du ppiller så du klarar dig? Annars så kan jag skicka dig några…..
Honkatter blöder väl inte när dom löper? Det har jag för mig iallafall.. Om dom inte gör det så har katten UVI tror jag..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
jag har heller aldrig sett en honkatt blöda vid löp. däremot har jag sett blod i urinen och då var det uvi…

aha..men de blödde ju när de löpte innan?..verkar inte ha ont iallafall..men jag ska kolla upp det..för hon har blött varje ggr hon löpte innan sen slutat blöda,jag gav ny p-piller..ja jag har p-piller för helt år:)..men om det ej slutar blöda ska jag åka in med henne..