Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbilder-filmklipp
Läst 816 ggr
Sidentass
0

Kökskonferens;-)

Här har vi ett gäng som håller kökskonferens, ämnet för kvällens möte är att se till att man får smaka så mycket kalkon som bara går när matte står o gör ordning gryta! Som brukligt hemma hos Familjen von Sidentass slutade projektet med att grytan  mest innehöll grönsaker när det var klart..;-)

Fotot är dåligt taget, men vi har hela septetten här:-)

catfoot
0

Vilken härlig bild …..Första parkett, kan ju missa något…

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Faxlin
0

haha, vilken underbar bild.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jenna-Gun
0

Hihi som här då när vi ska ha köttfärssås till middag. Blir mest tomatsås

Hawknestgrove
0

Åh, så snälla ni är! Här är jag stenhård när jag lagar mat. Kanhända att de får någon senig liten bit. Inte mer.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Jenna-Gun
0

Men Gunilla då

Puma77
0

Här har vi en som snor köttbullarna ur stekpannan när inte matte ser. Blir potatis och sås eller endast makaroer:))

//Pia

Sidentass
0

#3 känner så väl igen mej..husse brukar oftast vara med o passa när jag lagar maten..har är inte riktigt lika mycket av samma åsikt som jag;-)

#4 Du gör som familjens husse här;-) men jag kan bara inte låta bli att bjussa katterna på det gottaste:-)

Hawknestgrove
0

Ja så taskig jag är va? Men lilla Esther sitter på bordet när vi äter och får kokta potatissskal av Janne. det gillar hon.

Jenna-Gun
0

Klart man inte kan låta bil. Fast här är vi lika både husse o matte hihi

Men pigan och drängen får ta det som blir över hihi

Sidentass
0

Kan berätta här i sammanhanget att katterna känner såväl igen ljuden när jag ska laga mat, då flyger dom ner i en hisnande fart från övervåningen..men är det hussen som börjar styra i köket struntar dom i det totalt..tänk vilka mästare dom är på att urskilja ljuden, helt otroligt egentligen:-)

Hawknestgrove
0

Hm… Siden, hur skall vi tolka det? Att husse lagar äcklig mat, eler att han är lika taskig som jag?

Sidentass
0

#11 Det sistnämnda!!;-)

Hawknestgrove
0

HAha! Där ser du! Hyfs hjälper!